י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"השודדים ניסו לרצוח אותי"

דרמה הלילה בחיפה: הגבאי המיתולוגי נשדד תוך אלימות קשה

דרמה לילית בשכונת הדר בחיפה: גבאי בית הכנסת הגדול המיתולוגי כבן 70 הוכה במשרדו על ידי שודדים שכפתו אותו, חסמו את פיו והכו אותו נמרצות. ערנות שוטרים מנעה אסון וסיכלה את השוד | הפצוע סיפר: "השוטרים שהגיעו מהר הצילו את חיי" • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

דרמה הלילה בחיפה: הגבאי המיתולוגי נשדד תוך אלימות קשה
אילוסטרציה צילום: pixabay

מספר שודדים הגיעו אמש (רביעי) לשכונת הדר בחיפה, בשאיפה לשוב לבתיהם עם שלל רב - בכל מחיר, אך ערנות השוטרים מנעה אסון ושלושה מהשודדים נלכדו ונעצרו.

בסמוך לשעה 22:30 אמש, החלו לזרום כוחות משטרה לעבר בית כנסת הגדול בחיפה, אולם השוטרים לא עצרו בפתח השטיבלאך אלא המשיכו לעבר משרדו של הגבאי המיתולוגי הקשיש ברחוב הרצל.

המתפללים ההמומים סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי שלושה בני מיעוטים נעצרו על ידי כוחות המשטרה ששלפו אותם מתוך המבנה בו שוכן המשרד, או אז הוזעקו כונני איחוד הצלה לטפל בגבאי בן ה-70 שנחבל בכל חלקי גופו.

"הוא היה נראה כאוב מאוד, אבל לא הפסיק לספר לחובשים שהשוטרים הצילו את חייו" סיפר עובר אורח ל'בחדרי חרדים'. הגבאי סיפר שהשודדים כפתו אותו והדביקו לו את הפה, תוך כדי שהרביצו ותקפו אותו באלימות קשה.

"השודדים ניסו לרצוח אותי" אמר הגבאי תוך כדי קבלת טיפול רפואי, "השוטרים שהגיעו מהר הצילו את חיי" אמר, אך סירב להתפנות לבית החולים ואמר שיעשה זאת באופן עצמאי.

שוד אלים בית הכנסת הגדול בחיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד