י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אדם ענק עם לב זהב"

הנוסע החרדי נתקע: סמוטריץ' שלח לו אוטובוס מיוחד

חרדי שפנה אמש לשר התחבורה סמוטריץ' סמוך חצות והתלונן על כך שהאוטובוס שלו לא מגיע - קיבל מענה תוך זמן קצר ואוטובוס מיוחד יצא בשבילו • "אדם ענק עם לב זהב"

הנוסע החרדי נתקע: סמוטריץ' שלח לו אוטובוס מיוחד
השר סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הלילה (רביעי) בחצות שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב לפונה אלמוני שהתלונן על כך שנתקע בנתניה ללא אוטובוס. הפנייה החלה כאשר השר ביקש את סליחתו של האזרח והסתיימה תוך כחצי שעה, לאחר שהנוסע עדכן שיוצא אוטובוס מיוחד בשבילו.

"לילה טוב לך אדוני השר", כתב יוסי פרידמן, חרדי תושב בני ברק שעובד בנתניה. בפנייתו שהייתה בשעה 23:40, הוא ציין כי הקווים 613 ו-614 של חברת מטרופולין לא חלפו בתחנה זה למעלה משעה וכי הוא חושש שיצטרך לעשות את הלילה באזור התעשייה בנתניה.

השר התחייב לטפל, ותוך רבע שעה עדכן אותו הנוסע יוסי, "צלצלו אלי מהבקרה קל חברת מטרופולין, שהם מוציאים לי אוטובוס מיוחד לתחנה".

פרידמן כתב לשר סמוטריץ', "אני מעריך אותך ברמות על מה שאתה עושה במשרד התחבורה בשבילי, ובשביל המון אנשים. זה בכלל לא מובן מאליו. אתה ראוי להערכה ואתה השר הטוב ביותר במדינה שלנו".

השר איחל לנוסע "נסיעה טובה" וביקש ממנו "סליחה על העיכוב". עד כמה היחס האישי הזה חריג בנוף? אפשר ללמוד מסיום ההתכתבות של סמוטריץ', שאפילו לא נטל קרדיט על המעשה וכתב: "מי שטיפל זה ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, לא אני..".

לאחר שעלה לאוטובוס בדרכו לביתו, הנוסע המאושר יוסי פרידמן פרסם צילום מסך ובו ההתכתבות עם השר בצלאל סמוטריץ', וכתב: "‏זה מה ששר התחבורה עשה בשבילי היום בשעה 00:30 בלילה. הוא אדם ענק עם לב זהב".

כך נראית ההתכתבות בין השר לנוסע החרדי

בצלאל סמוטריץ' תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד