ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
דם רב ניגר מראשה

מזעזע: ניסה לרצוח את אשתו עם פטיש

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אדם שניסה לרצוח את אשתו באמצעות פטיש • הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

מזעזע: ניסה לרצוח את אשתו עם פטיש
תקיפה בפטיש צילום: באדיבות המצלם

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד בן 69, שניסה לרצוח את אשתו בדירתם באשדוד באמצעות פטיש. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של נסיון רצח.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, ביום 25.10.19 בשעות הבוקר, לאחר שבתם של בני הזוג בת ה-9 יצאה לבית הספר ווהאשה עשתה יוגה, התקרב אליה בעלה מהגב והיכה בחוזקה בראשה באמצעות פטיש בכוונה לגרום למותה.

גם לאחר שהיא אחזה בראשה והחלה לצעוק, המשיך בעלה הנאשם להלום בראשה. בשלב מסוים, הצליחה לאחוז בפטיש, נשכבה על גבה, החלה לבעוט בבטנו של הנאשם ובעודה שרועה על הקרקע, היכה הנאשם את המתלוננת באמצעות אגרוף.

בהמשך לכך, וכשדם רב ניגר מראשה, הצליחה לקום מהרצפה, ניגשה אל חלון הבית והחלה לצעוק: "הצילו הצילו", תוך כדי שהיא מכה באמצעות הפטיש באדן החלון.

בשלב זה חדל בעלה ממעשיו. היא פנתה אליו וביקשה מים, כאשר הוא ניגש למטבח, אשתו הלכה לחדר והחביאה את הפטיש. לאחר מכן התקשר הנאשם למשטרה, וסיפר שהיכה את אשתו ובעקבות כך נעצר על ידי משטרת אשדוד.

עם הגשת כתב האישום היום, הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עו"ד ליאור רונן, שמייצג את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר "לצערינו ולמרות ביקורות מבית המשפט, בשלב הארכות המעצר, על התנהלות החקירה ועל העובדה כי למרות החלטה מפורשת לשלוח את הנאשם להסתכלות פסיכיאטרית הדבר לא בוצע. היום עם הגשת כתב האישום והבקשה למעצר עד תום ההליכים בית המשפט המחוזי קיבל את בקשתנו והורה לשלוח את מרשי להסתכלות פסיכאטרית על מנת לקבוע את כשירותו לעמוד לדין ואת אחריותו למעשה. לאחר שתתקבל חוות הדעת פסיכאטרית נבחן את המשך צעדינו המשפטיים".

פטיש ניסיון רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד