י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בכנס הבינלאומי

ראש השב"כ: סיכלנו השנה מעל 450 פיגועים משמעותיים

במהלך נאום בכנס הבינלאומי לטכנולוגיה ביטחונית התייחס ראש השב"כ לאיומים הקיימים על מדינת ישראל ועל יכולתה של ישראל להגן על עצמה. כמו כן סיפר כי בשנה האחרונה סוכלו מעל 450 פיגועים שכוונו כנגד אזרחי ישראל

ראש השב"כ: סיכלנו השנה מעל 450 פיגועים משמעותיים
ראש השב"כ, נדב ארגמן צילום: חן גלילי

בכנס UVID הבינלאומי לטכנולוגיה ביטחונית, בתחום המערכות וכלי הטייס הבלתי מאוישים בארץ ובעולם, נאם ראש השב"כ, נדב ארגמן והתייחס לאיומים על מדינת ישראל ועל יכולתה להתגונן.

"אנחנו ארגון שיש לו אנשים, קודם כל אנשים מצוינים" אמר ראש השב"כ. "טכנולוגיה, אנחנו משתדלים מהטובות שיש בעולם תוך כדי סינרגיה בתוך הארגון עם מערכת הביטחון הישראלית והמקבילים לנו בעולם. זה מה שמאפשר לנו לשמור את היתרון היחסי שלנו, מול יריבים מאוד מאתגרים".

ראש השב"כ סיפר כי "זה מה שמאפשר לנו בשנה האחרונה לסכל השנה מעל 450 פיגועים משמעותיים ולשמור ולהשתדל לאפשר לאזרחי ישראל לחיות חיים שלווים ונוחים ביום יום מבלי לדעת מה קורה מתחת לפני השטח. הטכנולוגיה והתעשייה הישראלית תמיד נמצאים אצלנו קרוב ללב. אנחנו רוכשים טכנולוגיות ישראליות לפני כל דבר אחר, התעשייה הישראלית, חדשנות, סטארטאפים, זה חלק ממה שאנחנו".

מדובר בכנס שנערך בארץ זו בפעם השמינית, הכולל הרצאות ופאנלים, כמו כן קיימת תערוכה נרחבת של כלים בלתי מאוישים באוויר, ביבשה ובים, תחת הכותרת "העתיד של המערכות הבלתי מאוישות".

נדב ארגמן שב"כ צמצום פיגועים סיכול פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד