י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נלחצו מההדלפה?

בליכוד זועמים על הפרשן החרדי: שקר מוחלט

הפרשן החרדי הוותיק נקלע למתקפה מצד תנועת 'הליכוד' לאחר שפרסם פרטים העלולים לסבך את ראש הממשלה עם שותפיו הטבעיים ואולי לגרום לכך שייסדק בלוק ה-55 | בליכוד טוענים כי מדובר בשקר מוחלט 

בליכוד זועמים על הפרשן החרדי: שקר מוחלט
יעקב ריבלין צילום: באדיבות המצלם

"לכל חברי גוש הימין היה ברור מדוע שקד תעשה הכל ובלבד שלא להגיע לבחירות שלישיות", כך כותב הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בטורו השבועי בעיתון 'בקהילה' ומספר לקוראיו כי השבוע שמע אחד מראשי המפלגות החרדיות ישירות מנתניהו עצמו את פשר הסיבה. "אף אחד לא יודע בוודאות מה יהיה בבחירות הבאות", אמר נתניהו לשותפו החרדי, "רק דבר אחד ברור: "הציונות הדתית הולכת להתרסק ואיילת שקד מסיימת סופית את הפרק הפוליטי בחייה עוד לפני הבחירות". להערכתו של נתניהו, בנט יחבור לליכוד ושקד תיבעט על ידי שותפיה לימין הדתי.

הפרסום הזה העלה חמתם של אנשי ראש הממשלה שמיהרו להכחיש. איש אמונו של בנימין נתניהו, נתן אשל הגיב לדברים שכתב ריבלין ואמר: "כל מה שנאמר שכאילו נתניהו אמר למישהו חרדי על הציונות הדתית אינו נכון. לציונות הדתית יש בסיס קבוע של 7 מנדטים. לא נוריד פתאום את הכיפות או שנוותר על החינוך שלנו וכך גם לגבי הציבור החרדי שלא יירדו".

מנועת 'הליכוד' הכחישו בכל תוקף את הדברים המיוחסים ליו"ר התנועה: "הפרסום של יעקב ריבלין ב'בקהילה 'הוא שקר מוחלט. הדברים לא נאמרו ולא נבראו".

יעקב ריבלין בנימין נתניהו הציונות הדתית איילת שקד נתן אשל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד