ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מסוכנות סטטוטורית

הוארך מעצר שודדי גבאי בית הכנסת הקשיש

שלושת החשודים בשוד גבאי בית הכנסת הגדול אמש בחיפה הובאו היום לבית המשפט, שם הוארך מעצרם בששה ימים. נציג המשטרה טען בדיון כי השלושה ביצעו שוד מזוין וכי הם מסוכנים לציבור

הוארך מעצר שודדי גבאי בית הכנסת הקשיש
צ'קלקה משטרתית צילום: pixabay

בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרם של שלושת החשודים בשוד גבאי בית הכנסת אמש (רביעי) תוך אלימות קשה.

"לאחר תיכנון ביצעו שוד מזוין" כתב נציג המשטרה בבקשתו לבית המשפט, להאריך את מעצרם של שלושת החשודים. "תקפו אדם בביתו וגנבו ממנו רכוש תוך אלימות קשה".

שלושת החשודים, בן 28 תושב נצרת ושני צעירים בני 24 תושב היישוב פוריידיס במורדות הכרמל, הובאו הבוקר לבית משפט השלום בחיפה, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בעשרה ימים, בחשד לשוד מזוין וקשירת קשר לביצוע פשע.

לשאלת עורך הדין של אחד החשודים, סירב הטוען המשטרתי להשיב האם השלושה נעצרו על פי מידע מודיעיני, וציין כי החקירה בראשיתה, וכי ישנם אנשים נוספים שבכוונת המשטרה לזמן אותם לחקירה.

הטוען המשטרתי רס"ב אדי קנטרוביץ ציין כי הקשיש אותו ניסו לשדוד, נפצע במהלך נסיון השוד. בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אמר הקשיש "אני מרגיש לא טוב" וציין הוא במהלך מסירת עדות בפני חוקר המשטרה.

"לאחר עיון בתיק החקירה שוכנעתי כי קיים יסוד סביר לחשד כי החשוד היה מעורב בביצוע העבירות" אמר השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב, על כל אחד משלושת החשודים, והוסיפה כי כנגד החשודים קמה עילת מעצר של מסוכנות סטטוטורית, ובנוסף קיים חשש כי אם ישוחררו, יוכלו לשבש הליכי חקירה.

בעקבות כך האריכה את מעצרם של שלושת החשודים בהסכמת פרקליטיהם, בשישה ימים עד ליום שלישי הבא בשעה 12:00.

הבוקר (חמישי) פרסמנו לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים' על מעצר השלושה, לעיני מתפללי בית הכנסת הגדול שנמצא בסמוך. "הוא היה נראה כאוב מאוד, אבל לא הפסיק לספר לחובשים שהשוטרים הצילו את חייו" סיפר עובר אורח ל'בחדרי חרדים'. הגבאי סיפר שהשודדים כפתו אותו והדביקו לו את הפה, תוך כדי שהרביצו ותקפו אותו באלימות קשה.

"השודדים ניסו לרצוח אותי" אמר הגבאי תוך כדי קבלת טיפול רפואי, "השוטרים שהגיעו מהר הצילו את חיי" אמר, אך סירב להתפנות לבית החולים ואמר שיעשה זאת באופן עצמאי. בשעות האחרונות, הוארך מעצר החשודים.

שוד אלים שוד מזוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד