י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ביום שלישי הקרוב דופלקס עם נוף מרהיב לכינרת יכול להיות שלך

ביום שלישי בחצות מסתיימת ההגרלה הגדולה של 'עלי שיח' אתם חייבים להיות שם

ביום שלישי הקרוב דופלקס עם נוף מרהיב לכינרת יכול להיות שלך
הכנרת צילום: pixsabay

בעוד פחות משבוע בחצות זה מסתיים: האפשרות שלך בהשתדלות קטנה לסדר לעצמך דופלקס חלומי עם נוף מרהיב לכינרת. בחצות בדיוק תסתיים מכירת הכרטיסים להגרלה הגדולה של 'עלי שיח' על דופלקס מרהיב עם נוף לכינרת. זו ההזדמנות האחרונה שלך לסדר את עצמך טוב יותר בחיים בהשתדלות קטנה מצדך ורווח של גם וגם בצדה. גם לשמח ילדים ומתבגרים בעלי צרכים מיוחדים וגם כרטיס הגרלה עם סיכויים גבוהים של 1/6000 להיות בעליו של דופלקס ענק.

בשביל שלא תתחרט כדאי לך לרכוש את הכרטיסים כבר עכשיו. אם אתה מאלו שדוחים את הכול לרגע האחרון אז תדע שהפעם זה ממש לא משתלם. המערכת של ההגרלה ננעלת באופן אוטומטי עם רכישת הכרטיס ה-6000.

ההשתדלות הקטנה שלך מתחילה בלחיצה כאן>>>

איך עובדת ההגרלה?

אתה רוכש כרטיס בסכום של 50 שקל לחודש כפול 12 ונכנס להגרלה על דופלקס חלומי של שלושה מפלסים  160 מ"ר ונוף מרהיב אל ימת הכינרת. לא גמרנו. כל משתתף בהגרלה מקבל בונוס כרטיסים להגרלת הפרמיום. מספר הכרטיסים משתנה לפי גודל החבילה.

ויש את הדובדבן שבקצפת. חופשת משפחתית של יומיים בצימר יוקרתי בצפון בחינם. כן ממש בחינם חופשה משפחתית עד 10 מקומות. אתם מוזמנים מיד לאחר בחירת החבילה להתקשר ולשריין לעצמכם תאריך לחופשה המשפחתית שלכם.

בי"ד בחשוון (12.11.19) יום שלישי שנכפל בו כי טוב אתה יכול להתבשר בבשורה טובה על זכיה בדופלקס יוקרתי על שפת הכינרת לחץ כאן>>>

לאן הולך הכסף שלכם?

זה תלוי  רק בכם. רכשתם את חבילת המינימום שמחתם ילד. קניתם חבילה גדולה יותר שמחת כבר משפחה. שדרגתם לחבילה עם בונוסים משתלמים של חופשה ועוד ואתם  כבר שותפים בנופשונים שמשמחים את הילדים ואת המשפחות.

רוצים להיות שותפים  בתעסוקה ופתרונות דיון למתבגרים בעלי צרכים מיוחדים?

מה עושים? משדרגים את החבילות מקבלים מספר גדול יותר של כרטיסים עם כל הבונוסים השווים ונעשים שותפים לפרויקט הגדול של תעסוקה ודיור למתבגרים.

לוחצים כאן ועושים טוב לילדים וגם לעצמכם>>>>

הסיפור של 'עלי שיח'

לפני 29 שנה הקים הרב פרקל את הדירה הראשונה של 'עלי שיח'. היום ישנם 74 דירות ברחבי הארץ שבהם גרים 372 בעלי מוגבלויות. 'עלי שיח' מפעיל 6 מרכזי תעסוקה שבהם מועסקים 375 בעלי מוגבלויות. 1182 משתתפים בנופשונים של 'עלי שיח' במשך השנה. 'עלי שיח' עוזרת ל-1929 משפחות שיש להם ילדים בעלי מוגבלויות.

תנו לנו את הכוח להמשיך את החיוך של הילדים נצלו את הזמן שנותר  לחצו כאן והצטרפו להגרלה>>>>

עלי שיח הגרלה בעלי מוגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד