י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"כמה ה׳ אוהב אותו"

חולה הסוכרת איבד הכרתו והתעורר לפתע בתוך האוטובוס הנעול

מקרה לא שגרתי התרחש אמש באוטובוס 'אגד' כאשר חולה סוכרת חש ירידת סוכר ואיבד את הכרתו. לאחר זמן הצליח בכוחותיו הדלים לאתר סוכריה בתיקו ולייצב מעט את מצבו, הוא צלצל לביתו, אך לא זכר היכן הוא • באגד התעלמו • 'אגד': "המקרה החמור והחריג הנ"ל ייבדקו בצורה קפדנית ובהתאם למסקנות יופקו לקחים ויינקטו פעולות"

חולה הסוכרת איבד הכרתו והתעורר לפתע בתוך האוטובוס הנעול
אוטובוסים של אגד צילום: קובי הר צבי

בחורה בשם אורלי טמנו העלתה פוסט לפייסבוק ובו היא סיפרה על מקרה הזוי שארע לאביה אמש (רביעי).

"אני רוצה לספר לך על המקרה שקרה לאבא שלי אתמול" כתבה.

"אבא שלי בן 60 סוכרתי ברמה גבוהה, למי שלא יודע המחלה הזאת זה ריכוז גבוה של סוכר בדם.  אז אתמול בשעה 14:00 אבא שלי לקח אוטובוס קו 852 מתל אביב לחדרה. במהלך הנסיעה ירד לו הסוכר (במקרה כזה שיורד לו הסוכר הוא מאבד את ההכרה, יכול להתפרפר, יש פעמים של פרכוסים וכמובן שכל זה הוא לא יזכור) וכתוצאה מכך הוא איבד את ההכרה שלו.

אני כמו כל יום, כל הזמן מתקשרת אליו לראות אם הוא אכל ושתה כדי לוודא שלא פתאום תהיה לו ירידת סוכר. אתמול התקשרתי אליו בסביבות 17:30 ולא היה מענה.

כמה ה׳ אוהב אותו, אבא הצליח להתעורר ויישר לקח מהתיק סוכריה שתעלה לו את הסוכר וכך דיבר איתי למרות שעדיין לא זכר כלום, ובשעה 20:00 הוא הצליח להתקשר אלי ולהגיד לי שהוא נעול - אשכרה נעול בתוך אוטובוס של אגד - ושהכל חשוך, והוא מפוחד בלי אוכל או משהו שיצליח להחזיק אותו והוא לא יודע איפה הוא נמצא.

אני ישר התקשרתי לאגד לברר פרטים - איפה האוטובוס נמצא. דיברתי עם בחור נציג של תלונות הציבור ואמרתי לו שיעזור לי לאתר את אבא שלי, שמדובר בחיים של בנאדם ואני חייבת למצוא אותו כדי לתת לו משהו מתוק. אז ככה הבחור שאל אותי מתי אבא עלה לאוטובוס. אבא לא זכר טוב הוא אמר לי שבסביבות 15:00 , 15:20 וככה אמרתי לבחור, והתשובה של הנציג הייתה אני חייב שעה מדויקת כדי לאתר אותו אחרת אין לי איך לעזור. אמרתי לו שאבא לא זוכר ופשוט שיבדוק עם הנהגים של השעות האלה ( בערך 3 או 4 נהגים ) איפה האוטובוס נמצא, איפה הוא חנה. אך עדיין הבחור לא נתן מענה ואמר שכל נהג בסיום תפקידו בודק את האוטובוס כמו שצריך ושאין לו איך עוד לעזור בלי השעה המדוייקת של האוטובוס".

היא סיפרה כי "הבחור לא נתן טיפה של מאמץ כדי לעזור לי למצוא את אבא שלי. פשוט בושה שזה התשובה שאני מקבלת שאני מדברת על חיים של בן אדם. זה לא משנה שהשעה בסוף הייתה ב 14:00 העיקרון זה הזלזול של הבנאדם במקרה".

היא סיימה, כי "בשעה 20:48 אבא נמצא בתוך האוטובוס נהג בא ופתח לו את דלת, ברוך ה׳!".

מאגד נמסר בתגובה: "ראשית, אנו מאחלים בריאות שלמה לנוסע ומתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לו. עם קבלת הפניה, עשו נציגי אגד את המאמץ המירבי לאיתור האוטובוס המדובר למרות המידע החסר שהתקבל בשל סערת הרוחות המובנת. נהגי אגד מתודרכים ונדרשים לבצע סריקה מקיפה בסיום הנסיעות. נסיבות המקרה החמור והחריג הנ"ל ייבדקו בצורה קפדנית ובהתאם למסקנות יופקו לקחים ויינקטו פעולות על מנת שמקרה כזה לא ישנה בעתיד".

 

אגד נוסע אוטובוס סכרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד