י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צפו בתיעוד

אולמי תמיר: עשרות סיקריקים מפגינים בי-ם

בעקבות כנס של המכללה למנהל המתקיים כעת באולמי תמיר בירושלים, עשרות סיקריקים מפגינים בכניסה למקום • במקום כוחות יס"מ, כמו גם מאבטחים פרטיים ששכרו בעלי האירוע • צפו

אולמי תמיר: עשרות סיקריקים מפגינים בי-ם
הסיקריקים מפגינים צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

 

הערב נערך באולמי תמיר בירושלים כנס פתיחה והרשמה למקצועות של המכללה למנהל, במסלולי עתודה בכירה של לימודי הנדסאות במימון ממשלתי מלא, במטרה להגעה להנדסאי בכיר ולהשתלבות בתעשייה היוקרתית ביותר בישראל של הנדסאות תוכנה, הנדסאות בניין והנדסאות חשמל.

בעקבות כך, מחוץ לאולם התכנסו עשרות מפגינים קיצונים שמחו על קיום הכנס, וקראו קריאות גנאי נגד המשתתפים. למרות זאת, הכנס בהשתתפות עשרות חרדים המשיך כמתוכנן.

הערב נפתח בהרצאה מקצועית ומיוחדת של הגרפולוג והמאמן גלעד שאמע והיא תעסוק בדרכים והכלים כיצד לנצל כישורים אישיים להשגת משכורת גבוהה. בנצי שוורץ, רכז תוכניות בג'וינט ימסור הדרכה מקצועית, הסבר מקיף על התכנית וסקירת הענף, טיפים להשתלבות בלימודים ולאחריה במקומות העבודה.

תגובת האולם: בהפגנה שמתקיימת רגעים אלו ברחבת אולמי תמיר עקב כינוס של המכללה למינהל שמתקיים באולם, מנהל האולם הותקף מילולית ע"י קומץ סיקריקים.

המפגינים שציפו לעימות לא ידעו כיצד להתייחס לתגובה של מנהל האולם שהסתיימה בחיוך.

יצויין כי למרות צעקותיהם של המפגינים הנהלת האולם לא קיבלה שום הודעה משום בית דין על ביטול הכינוס האולם משרת את כל מגזרי הציבור החרדי וימשיך לארח גם את הסיקריקים המוחים.

סיקריקים אולמי תמיר הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד