י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עבריין מסוכן

נהג הטנדר נתפס מסיע 28 ילדים במקום 16

נהג הסעות בן 40 נעצר על ידי שוטרי תנועה, שגילו ברכבו לא פחות מ-28 פעוטות בגילאי 3-4 בעוד הרכב מכיל 16 מקומות בלבד. הוא והבוס שלו נחקרו באזהרה - רישיונו נשלל

נהג הטנדר נתפס מסיע 28 ילדים במקום 16
הסעת הילדים צילום: דוברות המשטרה

תושב תמרה נתפס מסיע 28 ילדים בגילאי 3-4 ברכב המתיר הסעה של 16 נוסעים בלבד.

אתמול (חמישי) במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה באזור הצפון, נעצר לבדיקה רכב הסעות המוביל ילדים למוסדות החינוך בתוך העיר תמרה. בבדיקה של השוטרים הבחינו כי בתוך הרכב נמצאת כמות גדולה מאוד של ילדים, אשר אינם חגורים וחלקם אף יושבים במעבר בין הכיסאות באופן רשלני המסכן את הילדים.

במהלך הבדיקה נמצא כי הנהג מוביל 28 ילדים בגילאי 3-4 ברכב בו קיימים 16 מושבים וזאת בנוסף לנהג ומלווה שנכחו במקום. בבדיקת תקינות שבוצע לרכב עלו ליקוי בטיחות ותקינות חמורים כגון: צמיגים שחוקים ותקלה במערכת ההגה אשר אינם מאפשרים את המשך נסיעתו העלולה לסכן את הנוסעים.

רכב ההסעות. צילום: דוברות המשטרה

בתום הבדיקה ולאחר שהשוטרים וודאו כי הילדים מועברים בצורה בטוחה וחוקית בכלי רכב אחרים למקום חפצם, הנהג והבעלים של חברת ההסעות נחקרו באזהרה ביחידת הבוחנים גליל ובסיום שוחררו, כאשר הנהג תושב המקום בשנות ה-40 לחייו זומן לבימ"ש ורישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים.

במשטרה מציינים כי מתחילת השנה נרשמו ע"י שוטרי משטרת ישראל למעלה מ-120,000 דו"חות בגין אי שימוש באמצעי בטיחות. אגף התנועה פועל באכיפה ממוקדת בעבירות מסכנות חיים במטרה ליצור שינוי בתרבות הנהיגה ולהגביר את הביטחון בכבישים.

נהג הסעות רכב הסעות נוסעים מעל המותר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד