י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"יהיר וחוצפן"

גיא פלג: "אולמרט מומחה לשחיתות?" - אולמרט: "יהיר וחוצפן"

במהלך ראיון טלוויזיוני עם אולמרט ב'ערוץ 12' על סערת נאום שר המשפטים אוחנה בכנסת, ביקש כתב המשפט להתערב והמטיר ביקורת חריפה על המראוין: "מר אולמרט, מומחה לשחיתות ציבורית? בדיחה, אנשים יושבים בבית וצוחקים". אולמרט לא נשאר חייב

גיא פלג: "אולמרט מומחה לשחיתות?" - אולמרט: "יהיר וחוצפן"
אהוד אולמרט\גיא פלג צילום: הדס פרוש/בן דורי, פלאש 90

עימות סוער וחריף במיוחד נרשם אתמול בשידור חי ב'ערוץ 12', בין ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט והפרשן לענייני משפט של 'ערוץ 12', גיא פלג.

אהוד אולמרט הועלה לראיון בתכנית 'חדשות הבוקר' בכדי להגיב לסערת נאומו של שר המשפטים אמיר אוחנה, על שהפר את צו איסור הפרסום וסיפר מה קרה בחקירת עד המדינה ניר חפץ. אולמרט אמר כי "זה רק הפרומו להתנפלות מאורגנת של מערכת בלפור ושליחיה על מערכת המשפט, כדי לנסות ולמנוע את העמדתו לדין של ראש הממשלה. הפוסטים של ראש הממשלה ובנו פחות או יותר זהים, הסגנון הוא סגנון של משפחת פשע", קבע אולמרט.

גיא פלג, שישב באולפן, לא יכל להחריש לשמע הדברים וביקש להתייחס לדבריו של אולמרט ועד מהר הרוחות התלהטו. "מר אולמרט, מומחה לשחיתות ציבורית? בדיחה, אנשים יושבים בבית וצוחקים", אמר פלג והוסיף: "זה מצחיק שיושב ראש ממשלה שהוקלט והורשע בניסיונו, לא זוכר את הסעיף, להטריד, להדיח או לשבש, מנסה למנוע משולה זקן לעלות על דוכן העדים ולמסור עדות אמת, נותן פרשנות וטוען להדחה, לשיבוש ולהפעלת לחצים פסולים על עדים. אולמרט הוא לא בדיוק המומחה לענייני הפעלת לחצים פסולים על עדים, משום שנדמה לי שהוא הורשע בעניין הזה".

אולמרט ישב, האזין וכמובן רתח על ההשוואה שערך פלג וטען כי היא פסולה: "זאת השוואה מופרכת, זדונית, צדקנית וטהרנית, היהירות והחוצפה עלו לך לראש", תקף אולמרט את כתב המשפט, "שום דבר שנטען נגדי לא נטען נגדי כשהייתי ראש ממשלה. עמדתי למשפט, הרשיעו אותי וכל הדברים האלה הן מן המפורסמות, אבל שום דבר לא נעשה על ידי או על ידי מישהו מאנשיי בתקופת כהונתי כראש ממשלה. להשוות את זה לעובדה שאוחנה עלה על דוכן הכנסת בהיותו שר המשפטים והפר ביודעין, במתכוון ומתוך כוונת זדון צו איסור פרסום של בית משפט, זה דבר שלא קרה בתולדות המערכת הפרלמנטרית ומי שמנסה לעשות השוואה, אני חושב שזה דבר חצוף, גס רוח ולא הגון".

גיא פלג אהוד אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד