י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אין מיזוג מפלגות"

איילת שקד מגיבה לראשונה למהלך ורומזת על מגעים עם ליברמן

השרה לשעבר איילת שקד, שנותרה ללא תפקיד לאחר המינוי המפתיע של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון ומיזוג מפלגתה עם הליכוד, מגיבה לראשונה בחשבון הפייסבוק שלה. "אין מיזוג מפלגות כל מפלגה נשארת עצמאית ואין השלכות על העתיד" • "הממשלה אותה אני שואפת שנקים היא ממשלת ימין עם ישראל ביתנו"

איילת שקד מגיבה לראשונה למהלך ורומזת על מגעים עם ליברמן
אילוסטרציה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר המהלך הדרמטי בו בנט נענה להצעתו של ראש הממשלה נתניהו ונטל את תפקיד שר הביטחון בממשלה הזמנית ובנוסף איחד את מפלגת 'הימין החדש' עם 'הליכוד', השרה לשעבר איילת שקד - הנפגעת העיקרית מהמהלך - מגיבה בחשבון הפייסבוק שלה.

"אני רוצה להסביר את המהלך לכל מצביעי ימינה, הליכוד והימין בכלל" כותבת שקד.

"נתניהו ביום שישי בבוקר הציע לימין החדש שני תיקים מהתיקים רווחה, חקלאות או תפוצות לבנט ולי, או את תיק הביטחון לבנט".

"לאחר התייעצות שלנו" מספרת שקד, "הסכמנו שלעת הזו עבור המדינה נכון שיהיה שר ביטחון במשרה מלאה, על אחת כמה וכמה נפתלי בנט. משרד הביטחון תמיד ובתקופה הזו בפרט הוא משרד חשוב מעין כמותו, וניתן לעבוד בו ולעשות דברים משמעותיים גם בתקופת מעבר.
לצערי הרב, יש סיכוי לא מבוטל שנגרר בפעם השלישית לבחירות ולכן זו יכולה להיות תקופה ארוכה".

שקד מתייחסת לדיבורים על כך שנאלצה לוותר על תפקיד וכותבת: "פנו אלי אנשים רבים ששואלים אותי כיצד ויתרתי על תפקיד שרה לתקופת המעבר והתשובה היא פשוטה:

בנט ואני לא נכנסנו לפוליטיקה כדי לחמם כיסאות אלא כדי להשפיע על המדינה ולשנות מה שצריך לשנות. התפקידים הם האמצעי. בקדנציה הקודמת אני לקחתי את משרד המשפטים ובנט את החינוך כי חשבנו שכך נכון ושאני אוכל לעשות שינויים במשרד בצורה הטובה ביותר".

"כעת בהחלטה משותפת" אומרת שקד, "הגענו למסקנה שתפקיד שר הביטחון חשוב יותר מכל התפקידים האחרים. אין לזה קשר לתפקידים בממשלת הקבע אם תקום כזו".

איילת שקד מתייחסת גם למיזוג בין מפלגתה - 'הימין החדש' לבין הליכוד ואומרת, "לכל חברי בימין החדש, בבית היהודי ובליכוד ששואלים על שיתוף הפעולה בין הסיעות, אין מיזוג מפלגות כל מפלגה נשארת עצמאית ואין השלכות על העתיד שכמו שאתם רואים, בפוליטיקה הוא לא ברור והכל אפשרי".

"אני חוזרת על עמדתי העקבית" מדגישה השרה לשעבר, "הממשלה אותה אני שואפת שנקים היא ממשלת ימין עם ישראל ביתנו, אני עושה את כל מה שאני יכולה על מנת שזה יקרה".

שקד חותמת באיחולים לעמיתה נפתלי בנט: "אני מאחלת לבנט הצלחה גדולה בתפקיד, הצלחתו, הצלחתנו".

איילת שקד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד