י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אסון באנטוורפן: בת שנה וחצי צנחה מקומה רביעית ומתה

טרגדיה איומה אירעה בקהילת 'מחזיקי הדת' באנטוורפן: ילדה בת שנה וחצי שנותרה בבית תחת פיקוח אחיה הגדול, צנחה מחלון הקומה הרביעית ונפטרה מפצעיה

חלון בית. צילום: אילוסטרציה
חלון בית. צילום: אילוסטרציה

אסון כבד באנטוורפן: ילדה בת כשנה וחצי נפלה בשעות אחר הצהריים (ג) מחלון ביתה שבקומה הרביעית אל מותה.

האסון אירע בערך בשעה 16:00 אחרי הצהריים, ברחוב ואן דענסעטלי בשכונה החרדית באנטוורפן. הילדה, בת למשפחה מכובדת בקהילת 'מחזיקי הדת' שבעיר, נפלה מהחלון ונפטרה כתוצאה מפצעיה לאחר כ-45 דקות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האם יצאה מהבית לצורך ביצוע סידורים אחרונים לחג הפסח. והותירה את הבן הבכור בן ה-18 בבית בכדי לשמור על אחותו הקטנה.

ככל הנראה הילדה עלתה לחלון אחד החדרים, שם הותקנה רשת שתפקידה למנוע כניסת זבובים ויתושים, כשעל פי ההערכה הראשונית, הילדה נשענה בחוזקה על הרשת ונפלה לחצר הבניין.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום ניסו בכל כוחם לייצב את מצבה במעט, אך לאחר דקות ארוכות של ניסיונות, קיבלו ההורים את הבשורה הקשה על כך שבתם נפטרה. אביה של הילדה, אברך מחסידות ויז'ניץ, הגיע לאזור הבית שהיה חסום לתנועה וגילה לתדהמתו את האסון הכבד שאירע. גם האם הגיעה מאוחר יותר והתקשתה לעכל את המחזות הנראים מול עיניה.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

לאחר פעילות נמרצת של עסקני קהילת 'מחזיקי הדת' מול רשויות החוק יצאה הלווית הילדה מבית החולים מילדהיים עם כמנין אנשים לכיוון בית החיים פיטיע.
חלון מחזיקי הדת ויז'ניץ ילדה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד