ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
67.9% יצביעו לאותה מפלגה

סקר: רוב הציבור מעוניין שגנץ ירכיב ממשלה

מסקר שנערך עבור התוכנית 'פגוש את העיתונות' עולה, כי רוב הציבור בישראל מעוניין שיו"ר כחול לבן יצליח להרכיב ממשלה • במידה ויתקיימו היום בחירות נוספות, 67.9% מהציבור יצביעו לאותה מפלגה שהצביעו לה בבחירות האחרונות

סקר: רוב הציבור מעוניין שגנץ ירכיב ממשלה
בני גנץ צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

הדד ליין לסיום תקופת המנדט להרכבת הממשלה על ידי יו"ר כחול לבן בני גנץ הולך ומתקרב, והפרשנים באולפנים, גם האופטימיים שביניהם, חוזים שחורות. לבינתיים, כך זה נראה בכל אופן, מדינת ישראל דוהרת לקראת מערכת בחירות שלישית.

מסקר של התוכנית 'פגוש את העיתונות' עולה, כי 54% מהציבור הישראלי מעוניין שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ יצליח להקים ממשלה, לעומת 30.2 מהציבור שלא רוצה שיצליח ו-15.8% מהציבור לא יודע.

במידה ובני גנץ יצליח להרכיב ממשלה, 29.1% מהציבור בישראל רוצים שיקים אותה עם הליכוד, נתניהו והמפלגות החרדיות, 3.2% מהציבור הישראלי רוצים שירכיב עם הליכוד ללא נתניהו והחרדים.

עוד עולה מן הסקר, כי במידה ויתקיימו היום בחירות נוספות, 67.9% מהציבור יצביעו לאותה מפלגה שהצביעו לה בבחירות האחרונות לכנסת ה-22, 6.6% מהמשיבים ענו כי יצביעו למפלגה אחרת באותו גוש, 2.4% ענו כי יצביעו למפלגה בגוש אחר, ו-12.1% מהנשאלים ענו, כי לא יצביעו כלל.

בני גנץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד