י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צוותים מכל רחבי הארץ

באיחוד הצלה מאבטחים את הרבבות בהילולא בקבר רחל

באיחוד הצלה מאבטחים רפואית בשעה זו את שלומם של רבבות המתפללים בהילולא במתחם קבר רחל אמנו בבית לחם • אלי פולק: "הנחתי את ראשי הסניפים בירושלים לתגבר את כלל המענה גם בכל הצירים המובילים לקבר רחל בכדי שנוכל לתת מענה מהיר ומקצועי גם בשעות העומס" • צילום: שירה הרשקופ ודוברות איחוד הצלה

באיחוד הצלה מאבטחים את הרבבות בהילולא בקבר רחל
האבטחה בהילולא צילום: איחוד הצלה

באיחוד הצלה מאבטחים רפואית בשעה זו את שלומם של רבבות המתפללים בהילולא במתחם קבר רחל אמנו בבית לחם.

העלייה ההמונית החלה ביום חמישי ותיערך גם הערב (מוצ"ש) ומחר. החל מצאת השבת נוהרים רבבות לתפילה בקבר רחל. העלייה ההמונית תימשך עד למחר אחה"צ.

האבטחה בהילולא. צילום: איחוד הצלה

לקראת ההילולא נערך סיור היערכות של מנהלי האגפים באיחוד הצלה יחד עם נציגי המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים בראשות הרב יוסף שווינגר ומנהל אתר קבר רחל הרב שחר פיירמן לתיאום נהלים ושיתופי פעולה במבצע אבטחת שלומם של הרבבות בימי ההילולא.

האבטחה בהילולא. צילום: איחוד הצלה

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו במיוחד מכל רחבי הארץ לרגל ההילולא ומאבטחים רפואית את שלומם של הרבבות. כמו כן הנחתי את ראשי הסניפים בירושלים לתגבר את כלל המענה גם בכל הצירים המובילים לקבר רחל בכדי שנוכל לתת מענה מהיר ומקצועי גם בשעות העומס".

האבטחה בהילולא. צילום: איחוד הצלה

מיקי כהן מנהל מרחב ירושלים של איחוד הצלה סיפר: "אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של איחוד הצלה בסיוע ותגבור של הרופאים, הפרמדיקים, והחובשים פועלים במשמרות סביב השעון למתן מענה רפואי מהיר ומיידי ככל שיידרשו".

מנהל אתר קבר רחל הרב שחר פיירמן מסר: "זו זכות גדולה עבורי מידי שנה לסייע לרבבות העולים לקבר רחל ביום ההילולא, יחד עם צוותי המרכז לפיתוח המקומות הקדושים בראשות הרב יוסף שווינגר, איחוד הצלה וכלל כוחות החירום והביטחון אנו עושים הכל בכדי להבטיח את שלומם של עשרות אלפי העולים".

האבטחה בהילולא. צילום: איחוד הצלה

 

קבר רחל איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד