י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

אלפים בעצרת התמיכה ברוה"מ: "פה זה לא איראן!"

יו"ר תנועת "אם תרצו" מתן פלג בעצרת התמיכה בראש הממשלה בת"א: "אוהבים את המשטרה הפרקליטות וביהמ"ש אבל לא נחיה במדינה בתוך מדינה. פה זה לא איראן"

אלפים בעצרת התמיכה ברוה"מ: "פה זה לא איראן!"
עצרת התמיכה בנתניהו צילום: דוד קוזלבסקי

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" נשא הערב (מוצ"ש) לעיני אלפי אנשים נאום בעצרת למען חיזוק הדמוקרטיה הישראלית ותמיכה בראש הממשלה נתניהו אשר נערכה בתל אביב.

את דבריו פתח פלג בדברים על מערכת המשפט והמשטרה באומרו כי: "אנחנו אוהבים את המשטרה. יש לכל אחד מאיתנו חבר שם. אנחנו לא מקבלים את הדבר הזה של משטרה בתוך משטרה.  של חוקרים בריונים העוברים על החוק במטרה להפיל רוה"מ נבחר במדינה דמוקרטית מתוקנת.

אנחנו אוהבים את מערכת המשפט יש לחלקנו לפחות מכר/חבר או בן משפחה העובד בפרקליטות או נפגש במילואים עם משהו שעובד שם, והוא ישר והגון וסרגל. יחד עם זאת, אנחנו לא מקבלים את הדבר הזה שמעל הממשלה הנבחרת תעמוד מועצת חכמים נאורה וצדיקה בעיני עצמה, שעל פיה יישק דבר. למרות שלא נבחרה מעולם."

פלג התייחס גם לכלי התקשורת ולפרשות שצצות בהן השכם וערב: "חופש העיתונות הוא חלק יסודי במערכת הדמוקרטית. אנחנו גם אוהבים את כלי התקשורת. אבל לא נקבל תעמולה פוסט ציונית שפוגעת ברוב העם".

"אין איש שרוצה לחיות במדינה בתוך מדינה, שבה העם לא שולט אלא קומץ אליטיסטי ששם פס על הדמוקרטיה ושלטון החוק. פה זה לא איראן!"

בנימין נתניהו אם תרצו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד