ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אלעד בלהבות • 7 שריפות בעיר תוך יממה

הכנות לביעור חמץ? כוחות הכיבוי באלעד עבדו היום מסביב לשעון בכיבוי של 7 שריפות שפרצו ברחבי העיר, רובן בהצתות אשפה • שריפה גם בדירת מגורים בבני-ברק

מכבי אש בפעולה
מכבי אש בפעולה



החל משעות הצהרים (ג) הוזעקו צוותי כיבוי האש וחובשי 'איחוד הצלה' לשבעה מוקדי שריפות שפרצו ברחבי העיר אלעד, ברחובות הבאים: רבינו בחיי, בן עוזיאל, בן יאיר והמאירי.

"מדובר בשריפות שחלק מהם סמוכים לדירות מגורים, והעשן אף נכנס לבתים", אומר מתנדב איחוד הצלה בשיחה ל'בחדרי חרדים'. "בכל המקרים מדובר ככל הנראה בילדים שהציתו אשפה וגרוטאות, והשריפות היו יכולים לסכן חיי אדם".

אחד התושבים סיפר כי בשריפה שהוצתה בסמוך לביתו ברחוב רבינו בחיי, השכנים הבחינו בילד בן 12 שהצית את האש, ועיכבו אותו עד להגעת הפיקוח העירוני. לדבריו, הפקח לא עשה דבר ואמר כי משפחתו של הילד מטופלת על ידי אגף הרווחה בעיר, וכי לא ניתן לעצור או לעכב אותו מפאת גילו.

מפקד משטרת אלעד רפ"ק רונן סבן מסר ל'בחדרי חרדים', כי על פי הידוע לו התקבלו מספר קריאות על שריפות בעיר, אך בסופו של דבר לא אותרה אף דליקה.

שריפה גם בבני ברק

בתוך כך, הבוקר התקבל דיווח במוקד כיבוי האש בבני ברק על שריפה שפרצה בדירת מגורים בבניין בן 3 קומות, צוותי כיבוי והצלה שהגיעו למקום דיווחו על שריפה בקומת הקרקע עם חשש ללכודים.

צוותי ההצלה יחד עם צוותי הכיבוי חילצו את הדיירים בהם 2 תינוקות, שלושה בני אדם טופלו במקום במצב קל ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.
שריפה אלעד הצתה שאיפת עשן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד