י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ביבי לא מתרגש מאביגדור

'ליברמן מתואם לגמרי עם הרשימה המשותפת'

נתניהו נגד ליברמן: "הוא מתואם בפרטי פרטים עם הרשימה המשותפת וכחול לבן"

'ליברמן מתואם לגמרי עם הרשימה המשותפת'
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח ישיבת הממשלה השבועית התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפתחויות בתוך הממשלה ובמו"מ הקואליציוני.

"לפני חודש וחצי אמר ליברמן שהרשימה המשותפת היא גיס חמישי, מקומם ברמאללה ולא בכנסת. איפה שהם יהיו אנחנו נהיה בצד השני. לא מסכים לשתף איתם פעולה בשום צורה".

"תראו מה קרה כמה ימים אחרי ההצהרה הזו. בעיתון הארץ בשיחה של ניר גונטז' עם או אסמה סעדי ושם סעדי אומר ח"כ מישראל ביתנו הגיע לנו צריך לסיים. כשהשיחה מתחדשת סעדי אומר שזה ח"כ אלי אבידר".

נתניהו הוסיף, "נראה שמדובר בהצגה. אביגדור ליברמן מתואם בפרטי פרטים עם הרשימה המשותפת ועם כחול לבן. וכנראה שהאולטימטום שהוא מציג הוא לליכוד בלבד. לליכוד הוא אומר לא אתן לכם להקים ממשלה צרה ואם תנסו אצביע נגדכם לכחול לבן הוא לא אומר לא אתן לכם להקים ממשלה צרה בתמיכה עודה וטיבי. לנו הוא אומר פרקו את בלוק הימין להם לא.

לדבריו, "הוא (ליברמן י.א) חותר להקים ממשלת שמאל שתהיה תלויה בהם בכל יום ובכל דבר. תחשבו מה יקרה שעודה וטיבי יהיה את המפתח לחדר הזה (הממשלה) אני מוכן להיפגש עם ליברמן ואני מקווה שהוא יתנגד לממשלת מיעוט עם ערבים. מתווה הנשיא עוד לא מאוחר לעשות את זה..".

מנגד, חבר הכנסת היהודי מהרשימה המשותפת, עופר כסיף, הצהיר לפני שעה קלה כי "‏אין תסריט בו תתמוך המשותפת בממשלה בה חבר ליברמן. ליברמן מגדולי הגזענים שהיו כאן, מי שמכנה את האזרחים הערבים "אויבים" ואת היהודים הדמוקרטים "גיס חמישי". ליברמן הוא זה שהחל בהסתה נגד חד"ש והמשותפת בכנותו אותנו "טרוריסטים", והיה זה שביקש לפסול אותי מהתמודדות לכנסת. ליברמן – נייט!".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו עופר כסיף הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד