ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דרמה בהיכל

באמצע אולם בית המשפט: הצית את עצמו

אדם בשנות ה-50 לחייו הצית את עצמו בבית משפט ופונה במצב קשה לבית החלים כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו • עורכת דינו: "עדיין לא מעכלת את האירוע הקשה"

באמצע אולם בית המשפט: הצית את עצמו
היכל המשפט בבאר שבע צילום: פלאש 90

לקראת שעות הצהריים (ראשון), בשעה 11:50 לערך, דווח למד"א על גבר עם כוויות בתוך מבנה בית המשפט בבאר שבע, זאת לאחר שככל הנראה הצית את עצמו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50, והוא פונה במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

הפצוע הגיע לחדר הטראומה בבית החולים סורוקה, כשהוא סובל מכוויות בפלג גוף עליון. הפצוע מונשם ומורדם ומצבו מוגדר בשלב זה קשה.

"הוא שפך על עצמו בנזין והדליק. כולו עלה באש בתוך האולם" סיפר עלא אבו צראר, אחד הנוכחים באולם, בראיון לתכנית 'בחצי היום' ברשת ב'. "לפני זה הוא אמר משהו, אולי בצרפתית. כיביתי אותו עם ז'קט. הוא דיבר בשפה שאני לא מכיר, אולי בספרדית או גרוזינית".

"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף", סיפר חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד"א, מאיר לסרי. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

אבי אלחייאני חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "הייתי בסמיכות למקום ונמסר על פצוע קשה מכוויות. הגעתי למקום והחדר היה אפוף עשן. הענקנו סיוע ראשוני לפצוע שסובל מכוויות בפלג גופו העליון ושאיפת עשן. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לגבר ואשה כתוצאה מחרדה עקב אופי האירוע".

עו"ד עפרה סיבוני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הלקוח שהצית עצמו: "אני עדיין לא מעכלת את האירוע הקשה. ומאחלת ללקוח החלמה מהירה". "אני רוצה להודות ולהביע את הערכתי לחברי עו"ד ליאור כהן ולאנשים שהיו באולם, התעשתו והגישו לאיש עזרה שאני מקווה שתצליח את חייו".

הצתה בית משפט באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד