י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כמה טוב כמה טוב שנפגשנו

הכנס של בעלי ובעלות העסקים עכשיו במתכונת ייחודית ומפנקת לציבור החרדי

אנשי עסקים חרדיים רבים מוציאים עצמם בודדים במרחב העסקי, הסביבה הקרובה אינה דוברת את שפת העסקים, ותכנים המנגישים כלים שימושיים לעסקים נחסמים בפניהם • קהילת ביזנסט הוקמה על רקע הצימאון הגובר בציבור להקמת פלטפורמה שתאחד תחת קורת גג אחת את אנשי המקצוע החרדיים הנושאים ידע משותף

הכנס של בעלי ובעלות העסקים עכשיו במתכונת ייחודית ומפנקת לציבור החרדי
ועידת ביזנסט צילום: יח"צ

ישראל, יוסי ויעקב, שלושה בעלי עסקים, השתתפו בקבוצת נטוורקינג, לאחר תקופה הם קלטו את העוצמה שיש להם בהיותם בעלי תחומים נושקים, והחליטו לפתוח חברה משותפת. בחברה, הלקוח מקבל מענה לכל הנדרש, הוא מרוצה, וישראל יוסי ויעקב חושבים לעצמם שחבל שלא נפגשו קודם לכן. הסיפור הזה אינו בדיחה, אלא מציאות יומיומית קיימת של אלפי אנשי עסקים חרדיים המאוגדים תחת קהילה אחת משותפת הנקראת ביזנסט.

אנשי עסקים חרדיים רבים מוציאים עצמם בודדים במרחב העסקי, הסביבה הקרובה אינה דוברת את שפת העסקים, ותכנים המנגישים כלים שימושיים לעסקים נחסמים בפניהם. מרביתם עובדים מתוך העסק, ופוגשים רק את הלקוחות, כאשר הם צריכים ידע מקצועי, עליהם לפנות למקצוענים ולשלם על כך, והם מחפשים שיתופי פעולה, אבל אין להם מול מי.

ביזנסט- כי ככה עושים ביזנס

קהילת ביזנסט הוקמה על רקע הצימאון הגובר בציבור להקמת פלטפורמה שתאחד תחת קורת גג אחת את אנשי המקצוע החרדיים הנושאים ידע משותף, כוח מאסטרמיינד, ושיתופי פעולה עסקיים. הקהילה קיימת בפלטפורמות הדיגיטליות, וכן באתר המציג את בעלי העסקים ומהווה מקום מפגש וירטואלי ונגיש. מקדמת שיתופי פעולה, מעניקה כלים יישומיים, ידע, ואפשרות להתייעץ בתוך הקבוצה.

כעת, קהילת ביזנסט מתקדמת צעד נוסף ומשמעותי לקראת הכנס הגדול של מפגש משותף לכלל בעלי העסקים.

תוכלי לתת הצצה למה שהולך להיות שם, באירוע הדגל? ביקשתי מאודיה, יזמית ביזנסט,

"העוצמה היא כשארבע מאות בעלי עסקים נפגש במקום אחד, במרכז וואהל בגבעת שמואל ביום שלישי י״ בחשוון 12.11.19 בשעות 08:30-17:00 יפתח לנו מרחב הזדמנויות להיכרות עם בעלי עסקים כמונו ונקבל כלים וידע שיעזרו לנו להכפיל את הרווחים בשנת העסקים החדשה בע"ה, תהיינה הרצאות מפי גדולי המנטורים, כמו ניר דובדבני, יוסי לוי, ויובל הס, אור אלון ועוד מומחים וטובים, ארוחת צהרים עשירה כשרה למהדרין ומפנקת, סדנות שיווק, נטוורקינג, תיק מלא מתנות לכל משתתף, ועוד הרבה הפתעות".

ניתן להשיג כרטיסים אחרונים במחיר מוזל עד היום, יום ראשון 10.11 בחצות באתר: https://tic.li/EOArnQy או בטלפון: 053-7171-309 ולאחר מכן, תינתן אפשרות לרכוש כרטיסים עד תחילת האירוע או עד גמר המלאי. אז כמו שאומרים, בע"ה ניפגש בכפל כפליים.

ביזנסט חרדים עובדים בעלי עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד