י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לשכת עורכי הדין מינתה חרדים לתפקידי מפתח

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בישראל מינתה בשבועות האחרונים לא מעט עורכי דין חרדים לתפקידים בלשכת עורכי הדין, בהם יושבי ראש ועדות וכן סגני יו"ר • כל הפרטים

לשכת עורכי הדין מינתה חרדים לתפקידי מפתח
עו"ד ישראל אליוביץ עם עו"ד אבי חימי צילום: המצלם

לא מעט עורכי דין חרדים מונו בשבוע שבועיים האחרונים לתפקידים על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בישראל, בהם יושבי ראש ועדות וכן סגני יו"ר.

עו"ד ישראל אליוביץ שכיהן בעבר כיו"ר ועדת הרווחה בלשכת סוכני הביטוח, מונה ליו"ר ועדת הרווחה בלשכת עורכי הדין, ובתפקידו יסייע לעשרות אלפי עורכי דין בשיפור צרכיהם.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי אמר "נחשפתי לפעילותו החשובה של עו"ד אליוביץ למען כלל עורכי הדין בישראל. אני שמח שהמועצה הארצית בחרה בו כדי לקדם את תחום הרווחה של עורכי הדין. אני סמוך ובטוח שעורכי הדין ימצאו אוזן קשבת וסיוע".

יו"ר וועדת הרווחה, עורך הדין ישראל אליוביץ: "במשך שנים רבות, מה שעומד לנגד עיני זו טובת הזולת, אני מודה על האמון של חברי המועצה הארצית בבחירתי לתפקיד, אעשה את המקסימום לטובת עורכי הדין".

עו"ד אליוביץ מכהן כיועץ המשפטי של התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל, חבר הנהלה בעמותות מבחר, על"ה, ומסילה. בעברו שימש כיו"ר ועדת הרווחה בלשכת סוכני הביטוח, כיו"ר אגודת הסטודנטים בקמפוס החרדי אונו וכיו"ר ועדת הבחירות באוניברסיטה הפתוחה.

עו"ד דוד הלפר מונה ליו"ר ועדת תאגידים. לוועדות הלשכה תרומה חשובה לפעילות הלשכה והשגייה. הצלחתן תלויה במידה רבה במנהיגות של חברי הנשיאות. אני תקוה כי תמלא את שליחותך כחבר בנשיאות נאמנה" כתב ראש הלשכה עו"ד אבי חימי להלפר, "אני מאחל לך ולכולנו עבודה פורייה ומהנה".

בנוסף לליווי ויעוץ לבכירים בשירות הציבורי, ידוע עו"ד דוד הלפר כמי שמתמחה בדיני תאגידים ופירוקים ומלווה מוסדות ציבור, תאגידים וגופים ציבוריים ופרטיים במשק, ביניהם עיריית בני ברק ותאגיד המים "מי ברק", המשרד לשרותי דת ועוד.

כמו כן, נרשמו מינויים נוספים: סגן ראש עיריית בני ברק עו"ד גדליהו בן שמעון מונה ליו"ר ועדת נבחרי ציבור ברשויות. עו"ד שימי גרוס מונה לתפקיד יו"ר ועדת לטיגציה. עו"ד ישראל גיגי מונה ליו"ר פורום צעירים מתמחים וסטודנטים. עו"ד יואב ללום מונה ליו"ר פורום חטיבה חברתית. עו"ד מוטי קריסטל מונה לסגן יו"ר ועדת ביטוח לאומי. עו"ד יהודה לוי-מושיוב מונה לסגן יו"ר ועדת עורכי דין צעירים, סטודנטים ומתמחים. עו"ד בנימין ארביב מונה לסגן יו"ר ועדת נזיקין בפורום הארצי.

לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי ישראל אליוביץ דוד הלפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד