ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
השוטרים נדהמו

ילד בן 11 מרכיב ילד בן 10 על טרקטורון - באישור האב

שוטרים שהיו במלאכתם במהלך השבת נדהמו לגלות רוכב טרקטורון בן 11 מרכיב את אחיו בן העשר ואת אביו. האב קיבל זימון לדין וכלי הרכב הושבת ל-30 יום. באירוע נוסף באותו אזור גילו שוטרים 9 נוסעים על טרקטורון המכיל שני מקומות בלבד • צפו

ילד בן 11 מרכיב ילד בן 10 על טרקטורון - באישור האב
ילדים נוהגים על טרקטורון צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות אכיפה בשבת, הבחינו שוטרים בסמוך לישוב מבקיעים ברוכב טרקטורון ועליו שלושה נוסעים, מאחריו השתרך טרקטורון נוסף ועליו נוהג ילד שהרכיב ילד נוסף.

בבדיקה נדהמו השוטרים לגלות כי רוכב הטרקטורון בסה"כ בן 11 והנרכב בן 10 בלבד. לאחר ההסבר כי זו רשלנות וסיכון של חיי הילדים לאפשר להם לעלות על כלי כזה מסוכן, ללא רישיון וללא קשת בטיחות, הטרקטורון הושבת למשך 30 ימים.

אביו של הילד שהיה בטרקטורון המוביל קיבל הזמנה לדין. בחשד להיתר לבלתי מורשה לרכב על הטרקטורון, ללא לוחית רישוי, נהיגה בקלות ראש (ללא קשת בטיחות) והסעת 3 נוסעים על טרקטורון המאפשר 2 בלבד (טרקטורון של האבא).

בעניין נהיגת הקטין, הנושא הועבר לטיפול יחידת הנוער במשטרה.

באירוע אחר באותו אזור, נצפה טרקטורון תוך כדי נסיעה עם 9 נוסעים במקום 2 בלבד. כפי שניתן לראות בסרטון, במושב הקדמי ישבו 4 מבוגרים כולל הנהג ובארגז הפתוח ישבו לא פחות מ-5 ילדים. גם באירוע הזה נרשמה הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש לנהג תושב אזור המרכז בן 37.

היתר נהיגה נהיגה מסוכנת נהיגה מסכנת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד