י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מחוץ לבית המשפט

ניר חפץ בצאתו מביהמ"ש: "עבור האמת אני משלם מחירים בלתי נתפסים"

בצאתו מבית המשפט השלום בתל אביב לאחר דיון בדרישתם של כלי תקשורת להסיר את צו איסור הפרסום מפרטי החקירה החסויים, אמר עד המדינה ניר חפץ, כי "עבור האמת הזו שאני נצמד אליה, אני משלם מחירים בלתי נתפסים, חסרי תקדים במדינת ישראל" • "אני לא נגד רוה"מ"

ניר חפץ בצאתו מביהמ"ש: "עבור האמת אני משלם מחירים בלתי נתפסים"
ניר חפץ בהודעה לתקשורת צילום: חדשות 13

בצאתו מאולם בית המשפט לאחר הדיון בדרישתם של כלי תקשורת להסיר את צו איסור הפרסום מפרטי החקירה, אמר עד המדינה ניר חפץ: "כל החשודים, בכל התיקים, אלף, אלפיים וארבעת אלפים, אני מאחל לכולם שיצאו צחים כשלג ושיוכיחו את חפותם - אני לא נגד אף אחד, אלא להיפך".

חפץ התייחס גם לנתניהו ואמר: "אני בוודאי לא נגד ראש הממשלה, שעבדתי איתו שנים רבות. יחד עם זאת, אני חתמתי בפברואר 2018 על הסכם עם מדינת ישראל שאני אומר אמת. במשך ימים ארוכים העדתי עדות שהיא כל כולה אמת מזוקקת, ואני משוכנע שאם נגיע לבית המשפט ביהמ"ש יקבע שעדותי אמינה".

עוד הוסיף חפץ ואמר בנימה אישית, כי "עבור האמת הזו שאני נצמד אליה ולא זז ממנה, אני משלם מחירים בלתי נתפסים, חסרי תקדים במדינת ישראל, ועל כן ניגשתי לבית המשפט כדי לתאר איזה מסע אני ומשפחתי עוברים, מסע מכוון ויזום שנועד להזיז אותי מהאמת. אני כמובן לא אוכל לפרט את הדברים, כי אני זה שביקשתי דלתיים סגורות מבית המשפט".

חפץ בתום דבריו ביקש סליחה "אם הייתי כעוס ונסער - אני מתנצל. הדברים בימים האחרונים עברו את כל הגבולות שאדם סביר יכול לשאת".

ניר חפץ עד המדינה בית משפט השלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד