י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"תקפו אותי עם ג'ק ופטיש"

העיר לשיירת הרב ברלנד על הנסיעה הפרועה והותקף באלימות • צפו

תושב בית שמש שהעיר לרכב על אופן נסיעתו הפרועה במסגרת ביקורו של הרב ברלנד בעיר, הותקף על ידי נוסעיו באמצעות ג'ק של מכונית ופטיש. הוא פונה באמבולנס לבית חולים. המשטרה עיכבה כמה חשודים לחקירה | גורמים ב'שובו בנים': "תסכול שמתפרץ על ידי נערי השוליים שברחו ממקומות שונים ומצאו מחסה אצל הרב"

העיר לשיירת הרב ברלנד על הנסיעה הפרועה והותקף באלימות • צפו
זירת התקיפה צילום: מתוך הסרטון

אלימות בבית שמש: בן 43 הותקף באלימות לאחר שעל פי החשד העיר לרכב על אופן נסיעתו בעיר, במסגרת ביקור של הרב אליעזר ברלנד בשכונה.

היה זה מעט לפני השעה 17:00. מספר כלי רכב חלפו ברמה ג' בבית שמש. כאשר חלפו ברחוב חבקוק הנביא, אחד האזרחים דיווח למשטרה כי העיר לנהג על נהיגה פרועה - ובתגובה ספג אלימות קשה.

צפו בתיעוד:

לדברי האזרח בשנות ה-30 שהעביר ביקורת, הרכב לו העיר עצר וממנו ירדו מספר חשודים - שהחלו לתקוף אותו באלימות קשה. "תקפו אותי עם ג'ק של רכב ועם פטיש" סיפר לצוותי הרפואה שהגיעו אליו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר בחסידיו של הרב ברלנד שתקפו את האיש בברוטליות. כמו כן נודע ל'בחדרי' כי כוחות המשטרה שקיבלו את הדיווח על מקרה התקיפה הגיעו במהירות למקום ועד כה עיכבו לחקירה מספר חשודים, בהם גם נערים בני 14 שנחקרים בשעה זו בתחנת המשטרה בבית שמש.

הפצוע, פונה באמבולנס מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, שם הוא מטופל במצב קל, כשהוא סובל מחבלות קהות לאחר שהוכה בכל חלקי גופו.

‏גורמים ב'שובו בנים' אמרו לאתר 'וואלה!news': "כשהקהילה נרדפת ומושמצת יום יום על ידי מתנגדיו הפוליטיים של הרב ברלנד בשיתוף פעולה מלא עם התקשורת, זאת באופן מגמתי, שקרי וחד צדדי מבלי שנותנים לצד השני להגיב לשקרים, יש להאשים רק אותם בתסכול שמתפרץ על ידי נערי השוליים שברחו ממקומות שונים ומצאו מחסה אצל הרב".

תקיפה אלימה שיירה אליעזר ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד