י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המינוי התפספס פעם שנייה

השר המאוכזב יוצא להתקפה על נתניהו: "הוא טעה"

"גם בפוליטיקה יש גבולות, המינוי הזה לא אחראי ולא מתאים", כך מצוטט הערב השר יואב גלנט ב'כאן 11'. לפי הדיווח הוא אמר את הדברים בשיחה עם כמה משרי הממשלה בתגובה למיניו של בנט לשר הביטחון

השר המאוכזב יוצא להתקפה על נתניהו: "הוא טעה"
יואב גלנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שמינויו של חבר הכנסת נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון אושר הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה ובעקבות כך שחשק בעצמו לתפקיד, השר יואב גלנט יוצא למתקפה ראשונה כנגד ראש הממשלה ויושב ראש 'הליכוד' בנימין נתניהו וטוען כי המינוי של בנט לתפקיד שגוי.

על פי הפרסום של העיתונאי מיכאל שמש ב'כאן 11', שר העלייה והקליטה וחבר הקבינט יואב גלנט, שהצטרף לאחרונה לתנועת 'הליכוד' תקף בשיחה סגורה את נתניהו באומרו, "תפקיד שר הביטחון זה לא משחק פוליטי, לא הכל למכירה". זאת ביחס לדיווחים כי התפקיד הגיע לידיו של בנט בעקבות החשש כי יערוק לממשלה בראשות 'כחול לבן' בניגוד לעמדת בלוק ה-55 של מפלגות הימין.

גלנט שכאמור חשק בתפקיד ואף עזב את מפלגת 'כולנו' לטובת 'הליכוד' וזכה לתמיכה פומבית בראש הממשלה נתניהו, תקף היום אותו היום כשאמר בשיחה הסגורה עם כמה שרים בממשלה כי "הוא טועה" וכי "המינוי שגוי. גם בפוליטיקה יש גבולות, המינוי הזה לא אחראי ולא מתאים".

מדובר בפספוס פומבי שני לשר יואב גלנט, בפעם הקודמת היה זה תפקיד הרמטכ"ל שאושר בממשלה, אלא שאז פורסם תחקיר כנגדו בטענה שפלש לקרקעות בניגוד לחוק ומינויו בוטל ברגע האחרון וכעת גלנט שאף להתמנות לתפקיד שר הביטחון, אלא שגם הפעם הוא פספס ובמקומו מונה השר נפתלי בנט לתפקיד הזמני.

בשבוע שעבר, כשצצו הדיווחים בתקשורת על דבר מינויו האפשרי של נפתלי בנט לתפקיד, תקף גלנט ואת האפשרות שימונה לתפקיד שר הביטחון ואמר בראיון לרשת ב' כי "בסיטואציה המורכבת שאנחנו נמצאים בה - ראוי שמי שיהיה עסוק בדברים יהיה לו גם את הניסיון, גם את העומק של הידע ואת הסמכות הציבורית לעניין". היום (ראשון) שעלה המינוי להצבעה במליאת הממשלה הצביעה השר גלנט נגד המינוי.

האם יואב גלנט ישלם על כך מחיר כלשהו מצד נתניהו, ימים יגידו?

יואב גלנט בנימין נתניהו נפתלי בנט שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד