י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון בלתי נתפס

מחריד: חזר מאזכרה לאחיו ונהרג בתאונה

תאונה מזעזעת אירעה היום בכביש 90 בה נהרג נחשון גרוס ז"ל, שחזר מאזכרת אחיו שנהרג גם הוא בתאונת דרכים לפני 17 שנים. ביישוב המומים: "זה אסון כבד. קשה לנו לעכל את הבשורה הקשה" | הוא ייטמן לצד אחיו המנוח

מחריד: חזר מאזכרה לאחיו ונהרג בתאונה
התאונה בכביש 90 בה נהרג נחשון גרוס ז"ל צילום: נדב אילון ואורן מורגן

17 שנים אחרי שאחיו נהרג בתאונת דרכים, חזר מהאזכרה שלו ונהרג בתאונה.

נחשון גרוס ז"ל בן ה-35 היה היום בדרכו הביתה לאילת, מהאזכרה של אחיו כרמל ז"ל שנהרג בתאונת דרכים לפני 17 שנים, כשהגיע לאזור פארן שבערבה, על כביש 90 בין צומת מנוחה לצומת קטורה, הוא התנגש חזיתית בכלי רכב פרטי ונפגע פגיעה אנושה. צוותי ההצלה שנהרו למקום נאלצו לקבוע את מותו, ופינו במסוק שני נוסעים נוספים, אחד פצוע קשה והשני בינוני.

משה רוגל, יושב ראש הקיבוץ, סיפר לאתר 'וואלה!NEWS' כי "בגבת שורר הלם. האבל כבד. כמו בקיבוץ, כולם פה מכירים אחד את השני. שניהם היו בני משק. זה אסון כבד. קשה לנו לעכל את הבשורה הקשה".

"בצער רב ובתדהמה גדולה אנחנו מודיעים על מותו של בן גבת נחשון גרוס, שנהרג היום בתאונת דרכים, 17 שנים בדיוק לאחר מותו של אחיו כרמל ז"ל (שנהרג בתאונת דרכים אף הוא)" כתבה חברת המשפחה, חגית שני מקיבוץ גבת בדף הפייסבוק שלה והוסיפה: "מחבקים ומשתתפים בצערה הגדול של יהודית גרוס חברתנו ושל האחים רודד ומתן".

האח כרמל גרוס ז"ל נהרג בתאונה שהתרחשה בנתיבי אילון בכ"ז במר חשוון תשס"ג. הוא ירד ממכוניתו כדי לבדוק תקלה בחיבור שבין המכונית לעגלה נגררת. מכונית שבאה מאחור פגעה בעגלה ובכרמל והוא נהרג במקום. מאז אותה טרגדיה מקיימת משפחתו אזכרה על קברו מדי שנה. לאזכרה זו הגיע נחשון, האח הצעיר מבין ארבעה אחים שבשנים האחרונות עובד ומתגורר באילת. בתום האזכרה רווית הדמעות והכאב גם בחלוף 17 שנים הוא החל לעשות את דרכו בחזרה לאילת, אך כאמור חייו נגדעו באיבם. גרוס הותיר אחריו את אמו ושני אחיו רודד ומתן. מועד הלוויתו ככל הנראה מחר והוא בקיבוץ גבת לצד אחיו שנהרג גם הוא צעיר לימים - בעודו בן 30.

קב"ט מועצה אזורית הערבה התיכונה נדב אילון אמר לאחר האירוע, "עוד קורבן בתאונה קשה שאירעה לפני כשעה על כביש 90, בין צומת מנוחה לצומת קטורה, בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים. נהג אחת המכוניות נהרג, ושני הנוסעים האחרים הוטסו לטיפול בבי"ח סורוקה במצב קשה ובינוני".

הוא הוסיף, כי במועצה האזורית הערבה התיכונה קוראים לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ולשר האוצר משה כחלון להעביר, כפי שהובטח, תקציב לנתיבי ישראל (מע"צ) לתחילת עבודות להרחבת כביש 90 כביש הדמים, מצומת הערבה ועד מבואות אילת, הגובה קורבנות רבים.

לדבריו, "הממשלה עסוקה בקמפיין בחירות מזה שנה, ואינה מתפנה להעברת תקציב מציל חיים להרחבת כביש 90. זהו מחדל מתמשך".

תיעוד מזירת התאונה:

תאונה קטלנית תאונת דרכים כביש 90 כביש דמים אסון נחשון גרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד