י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"דמנו לא הפקר"

בעקבות הירי לעבר האוטובוס: הנהגים בשרשרת מחאה

נהגי 'דן באר שבע' יערכו היום שרשרת מחאה בעקבות הירי לעבר האוטובוס קו 11 בשבוע שעבר. הם טוענים כי טרם נפתחה חקירת משטרה וכי "קרב היום בו נהג יירצח על ההגה. דמנו לא הפקר"

בעקבות הירי לעבר האוטובוס: הנהגים בשרשרת מחאה
שרשרת מחאה של אוטובוסים בחברת קווים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נהגי חברת 'דן באר שבע', המלווים ע"י ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית, יקיימו היום (שני) שיירת מחאה ענקית בעקבות ירי שהתבצע לעבר אוטובוס בו נהג בשבוע שעבר אחד הנהגים.

בלילה בין שני לשלישי בשבוע שעבר התבצע ירי לעבר קו 11 של חברת 'דן באר שבע'. בזמן הירי היו נוסעים ברכב ובנס אף אדם לא נפגע מכך. הנהלת 'דן באר שבע' ציינה כי הנושא בבדיקה ועל אף שהוגשה במשטרה תלונה, חקירה טרם נפתחה.

משכך, החליטו הנהגים יחד עם ארגון נהגי האוטובוסים לערוך היום בבאר שבע מפגן מחאה של עשרות אוטובוסים וכלי רכב החל מהשעה 12:00 אשר יצאו מתחנה מרכזית. בשעה 12:30 הם צפויים להגיע לרחבת העירייה בתקווה שראש העיר רוביק דנילוביץ ייצא אליהם.

כניסת הקליע. צילום: ארגון נהגי האוטובוסים בישראל

מארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה כי "תופעת האלימות והטרור כנגד נוסעי האוטובוסים ונהגי האוטובוסים מרימה ראש וחצתה כבר כל גבול של הגיון. נהגי האוטובוסים אינם שק החבטות של אף אחד! ראוי שמדינת ישראל תדאג לאבטחה או שהאוטובוסים יישארו בחניונים ללא נהגים!".

בארגון נהגי האוטובוסים הדגישו כי "רק לפני מס' ימים קיימנו פגישה ושמענו מנציגי ארגוני התחבורה מניו יורק איך הם צמצמו את האלימות כלפי הנהגים תוך חיזוק מעמדם והפיכתם לעובדי ציבור. ראוי שהמהפכה שהחלה בניו יורק תגיע גם לכאן לפני שנהג יירצח חלילה ויפה שעה אחת קודם".

 

ירי לעבר אוטובוס אלימות נהגים חברת דן באר שבע נהגי אוטובוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד