י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שוב אירוע אנטישמי

בשכונה החרדית התעוררו לבוקר של ונדליזם

תושבי שכונת קאנוויי איילנד, שבמחוז אסקס - אנגליה, התעוררו הבוקר ונחרדו לראות כתובות נאצה וצלבי קרס שרוססו על מכוניות ודלתות. האירוע הופך לסמלי עוד יותר, מאחר והוא התרחש דווקא ביום בו מציינים 81 שנים לליל הבדולח

בשכונה החרדית התעוררו לבוקר של ונדליזם
הרכב המרוסס צילום: Holly Roache

אלמונים ריססו על מכוניות ועל דלתות חניה צלבי קרס והודעות עם מסרים אנטישמיים. האירוע התרחש באותו יום בו ציינו את "ליל הבדולח".

הפעם האירוע התרחש בעיירה קאנוויי איילנד, שבמחוז אסקס. מדובר במקום עם אוכלוסייה יהודית חרדית ענפה. תושבי המקום התעוררו הבוקר (שני) כדי למצוא את השכונה שלהם עם וונדליזם.

קאנוויי היא עיירה מוכרת במחוז אסקס, בעיקר אחרי שיהודים חרדים רבים עברו להתגורר במקום, לאחר שמחירי הדירות במרכז לונדון הרקיעו שחקים.

הכתובות רוססו אתמול בשעת לילה מאוחרת. הולי רואש, המתגוררת במקום, צילמה את מכונית שכניה שהושחתה ואמרה לתקשורת המקומית, "יש מכונית בכניסה לכביש שלנו שהייתה עם כתבי נאצה וגם באזורים אחרים."

הדבר אירע דווקא ביום בו אומות העולם מציינים את אלה שמתו בקרב נגד הנאצים במלחמת העולם השנייה. דובר משטרת אסקס מסר: "אנו חוקרים לאחר מספר דיווחים שהגיעו אלינו על נזק פלילי למכוניות, נקראנו לדיווחים כי כלי רכב רוססו בכתובות נאצה גזעניות ואנטישמיות, למי שזה קרה, אם טרם יצרתם קשר איתנו על הנזק לרכב שלך, אנא התקשר לדווח".

אנשטימיות אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד