ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הוא על סף דמעות"

הזוגות שיינשאו הערב במקלט והחתן החרדי שמחפש אולם

בשל המצב הביטחוני, פיקוד העורף הוציא הנחיה שלא לקיים אירועים בדרום • בשל כך, חלק מהזוגות שאמורים להינשא היום בדרום, יינשאו במקלט • חתן חרדי עדיין מחפש אולם לחתונה • והפנייה המרגשת שקיבלנו בעקבות הפרסום ב'בחדרי'

 הזוגות שיינשאו הערב במקלט והחתן החרדי שמחפש אולם
חופה צילום: פיקסביי

בשל המצב הביטחוני עם חיסולו של בהאא אבו אל-עטא, פיקוד העורף הוציא הנחיה שלא לקיים אירועים בדרום.

בשל כך, מספר רב של זוגות שהיו אמורים להתחתן היום באולמות אירועים בדרום, קיבלו הודעה שהחתונה לא תתקיים כמתוכנן.

היום (שלישי) בבוקר פרסמנו ב'בחדרי' כי אפרת אלחדד שאמורה להתחתן הערב באולם הסמוך לאשקלון, אמרה היום בשידור אצל מנדי ריזל ברדיו דרום: "ביטלו לי את האירוע. אני בוכה מהבוקר. אבל אתחתן, לא משנה איפה".

בעקבות הפרסום ב'בחדרי' פנה אלינו עידו סמיה - בעליו של אולם אירועים בנתניה, ואמר כי הוא מעוניין לעשות את החתונה אצלו באולם. "זו זכות", הוא אמר ל'בחדרי'.

הפנייה של סמיה ל'בחדרי'

 

גולשת בשם קרן בן זקן העלתה פוסט ובו היא מספרת על החתונה של אחותה שבוטלה בעקבות המצב הביטחוני.

"אחותי הקטנה והיחידה מתחתנת", היא פתחה. "כל כך הרבה ציפייה שתגיע כבר חתונת השנה... אנחנו במלון (עוד הספקנו להפתיע אותה אתמול), עלינו לישון בשמחה ובהתרגשות ומה שהכי לא רצינו וחשבנו שיקרה, קרה.

5 וחצי בבוקר, מתעוררים לצלילי האזעקה שהקפיצה את כולנו מהמיטה לחדר המדרגות במלון. לא ידענו ולא תיארנו לעצמנו מה שקורה בחוץ!!! מהר מאוד הדלקנו את הטלוויזיה והרגשנו שאנחנו בחלום, יותר נכון סיוט. מסך שחור!!!!! "חיסול ברצועת עזה על ידי צה"ל". בחוץ קולות פיצוצים ואנחנו בשוק! קפאנו, מה עושים עכשיו???

כמובן שאחותי הכלה ישר נכנסה ללחץ והתחילה לבכות, מה נעשה? לדחות? לחכות? כולם כבר מחכים להתחיל בהכנות הספר, המאפרת... מלא טלפונים והודעות... בזמן ההתלבטויות, השאלות וחוסר הוודאות.. טלפון מהאולם - זהו. זה נדחה. בצער רב התחלנו בטלפונים לספקים, לאורחים שהרעיפו אהבה ותמיכה גדולה!

נחכה בקוצר רוח למועד החדש ונצבור כוחות והרבה שמחה כדי שהחגיגה תהיה כפולה!".

ב'חדשות 12' ראיינו את דור ואוראל חורי שיינשאו הערב במקלט. "אין לנו ברירה", הם אמרו. "נעשה היום חתונה מצומצמת במקלט, ונחכה שיירגע המצב כדי לחגוג בצורה נורמלית".

גם אליהו דרור יינשא היום במקלט המקומי בשדרות. "זה עצוב, זה כואב, אבל אנחנו חייבים להוכיח לחמאס ששום דבר לא ישבור אותנו", הוא אמר. "הזמנו 650 איש, ועכשיו צריך לעשות טלפונים לכולם להגיד להם שבוטל".

אלמוג בוקר פרסם בחשבון הטוויטר שלו על חתן חרדי בשם אליהו אברג'יל, שמחפש אולם כדי לחגוג בו היום את החתונה.

החתן שמחפש אולם

 

הסלמה בדרום חתונה במקלט בהאא אבו אל-עטא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד