י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בנס נשאר בחיים

השלושה עשו מארב לקבלן החרדי ודקרו אותו

קבלן חרדי קיבל שיחת טלפון מאישה שביקשה ממנו חוות דעת לעבודות בנייה • לפתע, הוא הותקף ממארב על ידי שלושה גברים, אחד מהם לבש מסיכה והיה חמוש בסכין • הוא נדקר בפנים ובנס נשאר בחיים

השלושה עשו מארב לקבלן החרדי ודקרו אותו
שוד עם סכין צילום: pixabay

גבר חרדי מקווינס נדקר במהלך נסיון שוד ובנס נשאר חי.

האירוע התרחש אתמול (שני) בסביבות השעה 13:00 (שעון מקומי). הקורבן, קבלן בניה חרדי, קיבל שיחת טלפון מאישה שביקשה ממנו חוות דעת לעבודות בנייה, האיש הגיע למקום, יצא מרכבו והחל לצעוד עם האשה כדי להראות לו את "אתר העבודה".

לפתע, הוא הותקף ממארב על ידי שלושה גברים, אחד מהם לבש מסיכה והיה חמוש בסכין. הגבר רעול הפנים ניסה לדקור את הקרבן מספר פעמים, והצליח לחתוך את הקרבן בפניו. כך מדווח האתר Yeshiva world news.

למזלו, הוא הצליח להילחם בשלושת הגברים שברחו מהמקום ברגל. הקורבן טופל על ידי מתנדבי הצלה בגין חתכים רציניים בפניו וקיבל כ -15 תפרים. שוטרים ומתנדבים מארגון השומרים המקומי, הגיעו למקום במהירות והחלו בחיפושים אחרי השודדים, אך לרוע המזל החשודים ברחו.

לאחר שעות רבות של עבודה קשה וחרוצה, מתנדבי השומרים הצליחו לקבל תיעודים מהאזור, והעבירו את זה למשטרה, שפתחה בחקירה. לא הוחלפו מילים בין הקרבן והחשודים לפני ניסיון השוד. בינתיים המקרה נחקר כניסיון שוד, ולא כפשע שנאה בשלב זה.

שוד קבלן קווינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד