י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשטרה מנסה לעכב

בית המשפט הורה על שחרורו של נריה זארוג

בית המשפט הורה לשחרר את נריה זארוג מיצהר בתנאי שישהה בפיקוח אביו במשך 24 שעות וכן יורחק מהשומרון. המשטרה מבקשת לעכב את ביצוע ההחלטה

בית המשפט הורה על שחרורו של נריה זארוג
נריה זארוג צילום: ארגון חוננו

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה דחה את בקשת המדינה לעצור את נריה זארוג עד לתום ההליכים כנגדו, והורה על שחרורו בתנאים מגבילים.

כנגד זארוג הוגש היום (שני) כתב אישום בעבירות של הפרת הוראה חוקית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לצד כתב האישום, הגישה המדינה בקשה לעצור את זארוג עד לתום ההליכים. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אשר ייצג את זארוג יחד עם עו"ד נתי רום דרש בדיון את שחרורו כבר היום עוד בטרם צילום חומרי החקירה בתיק.

בסופו של דיון, הורה השופט ארז מלמד, על שחרורו של זארוג בתנאים מגבילים, בכך שהוא צריך להיות צמוד לאביו. לבקשת המדינה הורה בימ"ש על עיכוב החלטתו וזאת עד לדיון בערר בבימ"ש המחוזי.

עו"ד עדי קידר מחוננו "בית המשפט הורה על שחרורו של נריה זארוג בתנאים קלים יחסית, אנחנו טענו וטענותינו התקבלו, שיש שיהוי בלתי מוסבר של משטרת ישראל שמצד אחד אומרת שהאיש מסוכן, מצד שני היא לא טורחת ועושה דבר וחצי דבר בשביל לעכב אותו. כבר בשלב הראשוני הזה, עוד בטרם עיון בחומרי החקירה בימ"ש הורה על שחרורו, המדינה הודיעה שתערר, גם אנחנו נערר לאחר עיון בכל החומר נקווה שהפרשה הזו תגיע לסופה".

נריה זארוג הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו גבעת קומי אורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד