ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ההצהרה של הג'יאהד

דובר הזרוע הצבאית זועם: "בנימין נתניהו הטיפש"

אבו חמזה, דובר הזרוע הצבאית של הג'יאהד האיסלאמי נשא אמש הצהרה לתקשורת בעזה ואמר, "זה ודאי ומוכרע שהשעות הקרובות יוסיפו כותרת חדשה לרשימת כישלונותיו האישי של ראש הממשלה הטיפש שלא הוביל את הציונים חוץ מהרס ומלחמה וחורבן" הוא הוסיף ואמר, "במקום מנהיג אחד יבואו עוד אלף, ואביר חדש עוד יישא את הדגל"

דובר הזרוע הצבאית זועם: "בנימין נתניהו הטיפש"
בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי אבו חמזה נשא אמש (שלישי), הצהרה לתקשורת בשפת בני עמו, בערוץ הטלגרם של 'כאן 11', פורסם הנאום מתורגם לשפה הערבית.

"עקבנו באדיקות אחרי האירוע הנפשע אשר ביצעו מטוסי חיל האוויר הציוניים, ותחת הסכמתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הטיפש, אשר העניק אור ירוק לחיסול הנהגת ההתנגדות בפנים ובחו"ל. כתוצאה מכך, נפל המנהיג הגדול, שהוליך את האויב שולל ופגע ביסודותיו: בהאא' אבו אל-עטא אבו סלים, והניסיון להתנקש בחבר הלשכה המדינית, האח אכרם אל-עג'ורי, שכתוצרה ממנה נפל בנו השהיד מועאז, ומלווהו יוסף חסן. מול זאת, אנו עומדים גאים בתנועה שלנו שהיתה ונשארת, ומקריבה מנהיג אחר מנהיג, שהיד אחר שהיד, עד השחרור", אמר אבו חמזה.

הדובר הבהיר לתושבי עזה, "אנחנו, מול אירוע מסוכן זה ומדגישים את הדברים הבאים:".

"ראשית, אנחנו מבכים עם האומה הערבית והאיסלאמית את השהידים שלנו, ובראשם יסוד חזק של ההתנגדות, המנהיג בהאא' אבו אל-עטא אבו סלים, אחד בכירי המועצה הצבאית, ומפקד החטיבה הצפונית של עזה בפלוגי אל-קודס, אחרי מסע ארוך של הקרבה והירואיות לקראת השחרור".

"שנית" הדגיש דובר הזרוע הצבאית, "אנחנו מטילים על האויב את האחריות המלאה להשלכות ההחלטה הטיפשית בחיסול הנהגת ההתנגדות. זה ודאי ומוכרע שהשעות הקרובות יוסיפו כותרת חדשה לרשימת כישלונותיו האישי של ראש הממשלה הטיפש שלא הוביל את הציונים חוץ מהרס ומלחמה וחורבן. אנחנו אומרים לאויב, בכל הכנות, שיכול להיות שאתה הצלחת בתוקפנות זו על עמנו וההתנגדות שלנו, אך לא תצליח לקבוע צורת ותזמון וסיום המערכה הזו".

"שלישית, ההחלטה כעת בידי פלגי אל-קודס וההתנגדות הפלסטינית".

"רביעית, לא נתיר כלל את החזרת מדיניות החיסולים הממוקדים, ואנחנו נתרגם זאת בשטח בצורה צבאית, כדי שהאויב יראה את תוצאות חיסול הנהגת ההתנגדות ופעיליה, ואין שום כוח בעולם שיכול למנוע אותנו מלעשות זאת".

"חמישית, אנחנו רוצים להסיר דאגה מליבם של עמנו שההתנגדות ופולגי אל-קודס עדיין עומדים בקו השמירה על פלסטין והפליטים, ויש לרשותה מה שימצא חן בעיניכם".

"שישית, אנו מדגישים את המשך המוכנות והכוננות והמשך הפגישות המתמשך התמידי של פלגי אל-קודס, זאת במסגרת ניהול מערכת התגובה על פשעי האויב, והדיפת תוקפנותו. ולבסוף, במקום מנהיג אחד יבואו עוד אלף, ואביר חדש עוד יישא את הדגל", סיים.

הזרוע הצבאית אבו חמזה בנימין נתניהו בהאא אבו אל-עטא הסלמה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד