ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אלפים ב'שמחת החג המרכזית' בבני-ברק • גלריה

רבני העיר, עסקניה ורבים מהתושבים השתתפו באירוע של 'שמחת החג המרכזית' שערכה העירייה • היוזם, סגן ראש העיר: "המטרה לתת לתושבים לקיים הקבלת פני רבו ברגל"

אלפים ב'שמחת החג המרכזית' בבני-ברק • גלריה

אלפי תושבי בני-ברק השתתפו באירוע המפואר של שמחת החג המרכזית שהתקיים במוצאי החג בחסות עיריית בני ברק ולשכת סגן ראש העיר הרב אליהו דדון.

את האירוע כיבדו בנוכחותם: הגר"ש בעדני, הגר"מ פחימה ועשרות רבני השכונות והמוסדות בעיר. כמו גם אישי ציבור ושלוחי דרבנן רבים, בהם: ראש העיר הרב יעקב אשר, מ"מ ראש העיר הרב חנוך זייברט, סגן ראש העיר הרב אליהו דדון, מזכיר מועצת חכמי התורה הרב רפאל פנחסי וחברי מועצת העיר.

הגר"ש בעדני עמד בדבריו על מהות השמחה בחג, ועורר על בעיות הצניעות בדורנו. הגר"ש שיבח את העשייה הברוכה של לשכת סגן ראש העיר והנציגים במועצה במשך כל השנה.

ראש העירייה הרב יעקב אשר בירך את אלפי המשתתפים בברכת חג שמח. ודיבר על מהות שמחת החג בפסח.

את הערב הנעים הזמר המזרחי-חסידי ר' משה דואק, בליווי תזמורת בת שבעה נגנים ועם ילד הפלא אריה פרטוש, כאשר הם נשארים לשמח את ההמונים עד השעות הקטנות של הלילה.

הרב אליהו דדון, סגן ראש העיר, אמר: "אנו שמחים במועד ורוצים לשמח גם את כלל תושבי העיר, שבאו ונטלו חלק בשמחת חג מרכזית זו. וכן כדי שיוכלו לשמוח יחד עם מרנן ורבנן רבני העיר שליט"א ולקיים מצוות הקבלת פני רבו ברגל".

מנהל לשכת סגן רה"ע, תומר חן, אמר: "אחרי העבודה הקשה של חלוקת 1100 מעטפות 'קמחא דפסחא' לתושבי העיר הפקנו גם את האירוע המכובד הזה של שמחת החג המרכזית. ולפי ההצלחה וההיענות הברוכה בע"ה נערוך אירוע כזה בכל שנה".

























































הקבלת פני רבו שמחת חג דדון בעדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד