י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בלקון מרפסות לא עוצרת – מרפסות פלדה בכל בניין

מרפסות פלדה הן מרפסות שקל מאוד לייצר, קל מאוד להרכיב וקל מאוד לעצב. הן מעניקות חוזק מבני יוצא דופן, הן ניתנות לתכנון במגוון תצורות והן יודעות לעמוד בעומסים גדולים במיוחד גם בפורמט של מרפסת תלויה וגם בפורמט של מרפסת עמודים

בלקון מרפסות לא עוצרת – מרפסות פלדה בכל בניין
הוספת מרפסות פלדה צילום: יח"צ

הידעתם שהיום אפשר לבנות מרפסת שלמה באמצעות שלד פלדה שמגיע מוכן היישר מן המפעל ורק זקוק לעיגון אל קירות המבנה? חברת בלקון מרפסות שמתמחה בענף המרפסות, בונה מרפסות במבנים חדשים ומנהלת עשרות פרויקטים של הוספת מרפסות במבנים קיימים, לקחה על עצמה את הקידום של מרפסות פלדה בישראל ולא בכדי. מרפסות פלדה הן מרפסות שקל מאוד לייצר, קל מאוד להרכיב וקל מאוד לעצב. הן מעניקות חוזק מבני יוצא דופן, הן ניתנות לתכנון במגוון תצורות והן יודעות לעמוד בעומסים גדולים במיוחד גם בפורמט של מרפסת תלויה וגם בפורמט של מרפסת עמודים.

השלב הטבעי הבא של ענף המרפסות

"זה היה נראה לנו די טבעי וברור", מסביר מנכ"ל בלקון מרפסות, "שאם ישנו פתרון שיודע להציע מענה הנדסי ומבני טוב לפחות כמו זה הקודם, במחיר טוב יותר ובתוך זמן קצר יותר, הרי שזה פתרון שראוי ליישם אותו ולשלב אותו בתוך הענף הקיים". ואכן, לאחר שזיהתה החברה את היתרונות המשמעותיים של מרפסות פלדה על פני מרפסות בטון בנויות, החליטה החברה לצאת עם חבילת שירות מקיפה מקצה לקצה, המציעה ללקוחות החברה מענה מקיף החל משלבי התכנון ועד שלב הגמר, לרבות פתרונות מימון והלוואות לבניית מרפסות, הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור בניינים משותפים. "זה עובד לנו מצוין", מסביר המנכ"ל ומוסיף, "אין לנו שום ספק ביתרונות המובהקים שמציעות מרפסות פלדה על פני המרפסות הבנויות, אבל לקחנו על עצמנו סיכון בחינוך השוק ושינוי תפיסות מקובעות מיושנות". וזה עבד לה – בלקון מרפסות מנהלת כיום עשרות פרויקטים במקביל בכל רחבי הארץ, סביב הוספת מרפסות פלדה תלויות ועמודים כפתרון מהיר, נכון, חזק ומעוצב.

שלל עיצובים בשלל תצורות

"הלקוחות שלנו לא ממש מבינים בהתחלה", מסביר מנכ"ל בלקון המתמחה בביצוע בניית מרפסת שמש וממשיך, "האם המרפסת שלהם לא תהיה מרפסת אבן? האם במקום טיח לבן וריצוף קרמיקה, תהיה המרפסת עשויה פלדה? אלו הן השאלות שאנחנו שומעים כמעט מכל לקוח וזה המקום להבהיר שמרפסות פלדה מתייחסות לשלד המרפסת ועל השלד הזה אפשר ליישם כל פתרון עיצובי בכל סגנון ובכל תצורה. למעשה, במרבית המקרים כלל לא ניתן להבחין בכך שמדובר במרפסת פלדה. ניתן לרצף את המרפסת כמו בכל מרפסת, לבצע חיפוי אבן פנימי וחיצוני וכמובן להוסיף את כל האלמנטים העיצוביים שאפשר למצוא בכל מרפסת. השלד הוא פלדה – כל השאר לבחירת הלקוח".

כדי לקדם את התחום של מרפסות פלדה, היה חשוב לבלקון מרפסות להשיג גם את תמיכתן של הרשויות המקומיות שאחראיות על נושא התכנון והבנייה ומפיקות את היתרי הבנייה לכל פרויקט הוספת מרפסת. לשם כך, פיתחה החברה רשת של שיתופי פעולה עם עיריות בכל רחבי הארץ ועובדת צמוד עם מהנדסים, אדריכלים וקבלני משנה שנותנים לחברה רוח גבית בהצלחתה.

מרפסות נדלן בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד