י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך תקבלו ייעוץ משכנתאות נכון

משכנתא נחשבת, ללא כל ספק, לסעיף ההוצאות המשמעותי ביותר בתקציב המשפחתי ומלווה את בעליה לטווח הרחוק כשהיא מכתיבה, באופן משמעותי יותר או פחות, את ההתנהלות הפיננסית בחיי השגרה. למרות זאת, ישראלים רבים מוצאים עצמם מתמודדים באופן עצמאי עם תכנון המשכנתא ונאלצים להתמודד עם תוצאות התכנון לאורך שנים, לטוב ולמוטב

כך תקבלו ייעוץ משכנתאות נכון
ייעוץ משכנתא צילום: 123rf.com

משכנתא נחשבת, ללא כל ספק, לסעיף ההוצאות המשמעותי ביותר בתקציב המשפחתי ומלווה את בעליה לטווח הרחוק כשהיא מכתיבה, באופן משמעותי יותר או פחות, את ההתנהלות הפיננסית בחיי השגרה. למרות זאת, ישראלים רבים מוצאים עצמם מתמודדים באופן עצמאי עם תכנון המשכנתא ונאלצים להתמודד עם תוצאות התכנון לאורך שנים, לטוב ולמוטב.

 משכנתאות - הדילמה

משכנתא נלווית לאחד הצעדים המשמעותיים ביותר בחייו של כל ישראלי – רכישת קורת גג פרטית. בהתחשב בהוצאות האין סופיות הכרוכות בצעד זה, החל בשכר טרחת עורך דין וכלה בעלויות המשכנתא, הנטייה הטבעית לנסות ולחסוך בהוצאות ולתכנן את המשכנתא בעזרת הכלים המצומצמים העומדים לעזרת האזרח הפשוט, היא מובנת למדי, אבל עולה ביוקר.

כהלוואה משמעותית ובעלת פריסה לאורך נתח משמעותי מחייכם, חיסכון של אחוזים בודדים בעלויות המשכנתא מתורגם לסכומים גדולים במבט לטווח ארוך, כך שייעוץ מקצועי בתחילת הדרך הוא זה שעושה את ההבדל הגדול בין משכנתא משתלמת למשכנתא שתגרום לכם להפסיד אלפי שקלים ללא כל סיבה מוצדקת.

תכנון נכון - חובה

מעבר להפסד הפיננסי הכרוך בנטילת משכנתא עצמאית, ללא ליווי מקצועי צמוד ומשכנתא של ריביות משכנתא גבוהה חשוב לדעת כי משכנתא שאיננה מתוכננת באופן מקצועי עלולה בהחלט להפוך לנטל מעיק המגביל את ההתנהלות הכלכלית בחיי היום ומשפיע באופן שלילי על מרקם החיים המשפחתי. משכנתא מתוכננת נכון, לעומת זאת, מותאמת לכושר ההחזר של הלווה עם לקיחת המשכנתא, תוך התחשבות בדינמיות הטבעית של היכולות הפיננסיות, אשר תלויה במשתנים רבים ומהווה חלק בלתי נפרד מחייו של כל זוג.

לוקחים משכנתא לבד? כך זה נראה

האבסורד הגדול הנעוץ בהתמודדות עצמאית מול הבנק בא לידי ביטוי בעובדה שבין הבנק ללקוח קיים ניגוד אינטרסים טבעי, כאשר הבנק מעוניין לספק ללקוח משכנתא בתנאים הגרועים ביותר, והלקוח, מצדו, שואף לקבל הלוואה בתנאים הרווחיים ביותר. אולם בעוד לצד הבנק עומדים יועצי משכנתאות בנקאיים מנוסים, הלווה מצויד בידע מקצועי מינימלי, ולרוב, מוצא את עצמו טובע בסבך המונחים המרכיבים את תחום המשכנתאות ומתקשה לעמוד על שלו מול פקידי הבנק המייצגים נאמנה את הבנק שמאחוריהם ומעמידים בפני הלקוח מספר ברירות מחדל, שאף אחת מהן איננה מייצגת את האינטרסים שלו.

ייעוץ משכנתאות – תן למומחים ללכת במקומך

יועץ משכנתאות מקצועי ומיומן, המצוי עמוק בסבך המשכנתאות ומכיר לעומק את המסלולים השונים ואת עולם המונחים המקצועי, יבחן באופן יסודי ומעמיק את מערך הצרכים והיכולות שלכם בתחום הפיננסי. בהתאם לנתונים, הלוקחים בחשבון גם את יכולותיכם הפיננסיות בעתיד הקרוב והרחוק עם עליית כושר ההשתכרות, מחד, והתרחבות המשפחה, מאידך, יבנה יועץ המשכנתאות המקצועי שייבחר ללוות אתכם את תמהיל המשכנתא המושלם עבורכם, תוך שילוב המסלולים השונים להלוואת משכנתא מנצחת אחת שתאפשר לכם לחיות עם עול המשכנתא הכי טוב שאפשר, והחשוב ביותר – לחסוך אלפי שקלים בעלויות המשכנתא הסופיות.

יועצי משכנתאות בית הלוואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד