כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המטחים מתרחבים לאזור השפלה

מנהיג הג'יאהד: אלו הם התנאים להפסקת האש

זיאד א נחא'לה התראיין הערב לערוץ לבנוני והבהיר כי "כל האיומים הישראליים - אין להם ערך. נתניהו חושב שהוא יאיים על החיים שלנו, אבל אנחנו נילחם בישראל עד טיפת הדם האחרונה. אם יחסלו אותנו - זה אות כבוד" | כשעה אחרי, מטח רקטות לעבר אשדוד ורחובות

מנהיג הג'יאהד: אלו הם התנאים להפסקת האש
מחבלים בעזה צילום: באדיבות המצלם

מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד א-נח'אלה, שבר הערב (רביעי) שתיקה בראיון לערוץ הלבנוני 'אל מיאדין' ואמר כי "ההחלטה להגיב הגיעה דקות לאחר חיסול אבו אל-עטא ופגענו במרכז ישראל. לדבריו, "הארגון נלחם בכלים שיש לו. זה לא אומר שהשתמשנו בכולם, לקחנו את כל האפשרויות, כולל כניסה קרקעית לעזה".

"הג'יהאד האיסלאמי לקח על עצמו את הנטל הגדול במערכה הזו". לדבריו, "יש נוכחות לפלגים האחרים במערכה. האחריות של כולם להיות בזירה, כל האפשרויות באות בחשבון. ייתכן שזו תהיה מלחמה פתוחה וייתכן שזו תהיה מערכה בין המלחמות, נסכים להפסקת אש עם ישראל בתנאים מסוימים. מאתמול אנחנו במשא ומתן עם המצרים".

לטענתו, התנאים שלהם להפסקת האש הם: "הפסקת ההתנקשויות בעזה ובגדה, הפסקת הירי לעבר המפגינים בצעדות השיבה ויישום הבנות הרגיעה, רק אללה קובע מתי נמות ומתי נחיה. כל האיומים הישראליים - אין להם ערך. נתניהו חושב שהוא יאיים על החיים שלנו, אבל אנחנו נילחם בישראל עד טיפת הדם האחרונה. אם יחסלו אותנו - זה אות כבוד".

את הדברים הביאו רועי קייס ומשה ברקוביץ' מתאגיד השידור 'כאן 11'.

כשעה לאחר הראיון, מטח כבד לעבר אזור לכיש והשפלה, בהם עשרות יישובים, בהם הערים אשדוד, רחובות, חצור, גדרה וגן יבנה.

הג'יהאד האסלאמי זיאד א נח'אלה הסלמה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד