כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יוצא דופן

המוסלמי שפותח את ביתו לתושבי הדרום

בין רבבות עמך בית ישראל שפותחים בימים קשים אלה את ביתם לתושבי הדרום, נמצא גם מנהל בית ספר ערבי המתגורר בצפון | "זה עניין הומניטרי ממדרגה ראשונה לפתוח את הבית ולארח תושבים מהדרום", הוא מסביר

המוסלמי שפותח את ביתו לתושבי הדרום
נאיל זועבי צילום: מתוך פייסבוק

אזרחי ישראל מתגלים בטובם דווקא בזמנים הקשים, כך למשל בימים אלה כאשר תושבי הדרום נתונים למטחי רקטות, ישנם את אלה שפותחים את ביתם בצפון ובמרכז עבור אותם אלה שרוצים מעט להתרענן מהאזעקות ורעשי הפיצוצים.

אחד מהם הוא מוסלמי בשם נאיל זועבי, המתגורר בכפר נין ליד עפולה ומשמש כמנהל בית ספר 'טמרה - העמק'. 

בשיחה עם כתב 'ישראל היום', סיפר זועבי, "אירחתי בעבר, אבל מעולם לא בנסיבות האלה". לדבריו, "זה עניין הומניטרי ממדרגה ראשונה לפתוח את הבית ולארח תושבים מהדרום, כדי שיוכלו לנוח וליהנות מהצפון היפה והשקט שלנו".

"אנחנו נעשה את זה באהבה, בסולידריות ובתחושה של ערבות הדדית", הוא סביר, "אנחנו עברנו את הקשיים והחרדות כשהיינו תחת מתקפת טילים בלתי פוסקת במלחמת לבנון השנייה, אז אנחנו יכולים להבין מה עובר על תושבי הדרום".

יצוין כי מעלעול בדף הפייסבוק של נאיל זועבי, גילינו תמונות בהן הוא מצולם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם סרטון בו נראה נתניהו מחמיא לזועבי בעת ביגקור בבית ספרו: "מילים כדורבנות, כל הכבוד לך, אני מצדיע לך".

נאיל זועבי הסלמה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד