ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מכה למשטרה

בית המשפט החליט לשחרר את נריה זארוג ממעצר

מכה למשטרה: ‏לאחר שנדחו בביהמ"ש השלום, בית משפט המחוזי דחה את ערר המשטרה והורה על שחרורו של המורחק המנהלי נריה זארוג ממעצר • לבקשת נציגת המדינה החלטת השחרור תעוכב עד למחר וזאת לצורך הגשת ערר לבימ"ש העליון

בית המשפט החליט לשחרר את נריה זארוג ממעצר
נריה זארוג צילום: ארגון חוננו

פרשיית המורחק המנהלי: בית משפט המחוזי בלוד דחה את ערר המשטרה והורה על שחרורו של נריה זארוג. אולם לבקשת המדינה ניתן עיכוב ביצוע על מנת שיוכלו לערער לבית משפט העליון.

שופט בימ"ש המחוזי בלוד, חגי טרסי, דחה לפני זמן קצר (חמישי) את ערר המשטרה והורה על שחרורו של המורחק המנהלי נריה זארוג ממעצר. לבקשת נציגת המדינה, החלטת השחרור תעוכב עד למחר (שישי) וזאת לצורך הגשת ערר לבימ"ש העליון.

השופט בהחלטתו חיזק את החלטת בית משפט השלום וקבע כי אין לעצור את זארוג עד לתום ההליכים, עם זאת הוסיף השופט תנאי כי על זארוג יהיה להתייצב פעם בשבוע בתחנת משטרה. את זארוג ייצגו עו"ד נתי רום ועו"ד עדי קידר מארגון חוננו.

עו"ד קידר אמר לאחר ההחלטה "בימ"ש המחוזי דחה את ערר המדינה ומתח ביקורת על בקשת המעצר, ואמר כי אין תקדים לבקשה כזו. אנו קוראים לאלוף הפיקוד לבטל את הצו הדרקוני הזה, שפוגע בנירה ובמשפחתו לשווא".

זארוג נעצר ונחקר בחשד להפרת צו ההרחקה המנהלי, וזאת בעקבות שנשאר להתגורר ביישוב יצהר בניגוד לצו אר מרחיק אותו מביתו. בנוסף הוא נחקר בחד להכשלת השוטרים וזאת בעקבות התבצרותו בדירה עם מעצרו ביצהר.

ממשטרת ישראל נמסר: בתאריך 10.11.19 הגיע כוח משטרתי לבית השוכן ביישוב יצהר במטרה לעצור חשוד בגין הפרת צו הרחקה שהוצא ע"י האלוף וצו מעצר שהוצא על ידי בית המשפט ואשר אוסר עליו להימצא באיזור השומרון.

עם הגעת הכוחות אותר החשוד כשהוא מסתתר בבית ורגליו מקובעות במתקן מסיבי העשוי מברזל בשרשראות ומנעולים לרצפת הבית, ללא אפשרות לפתיחתו וזאת בכדי להקשות ולמנוע מהשוטרים לעוצרו.

במהלך פעילות הכוחות, הקיפו את הבית מאות מתקהלים שניסו למנוע את מעצרו, חסמו את צירי הכניסה ליישוב, גרמו נזק לרכבי כיבוי ומנעו את כניסתם של רכבי הביטחון ליישוב.

חלקם תקפו את השוטרים, יידו אבנים והשליכו בקבוקי צבע וחפצים לעברם וגרמו לפציעתם של שלושה שוטרים וחלקם התבטאו כלפי השוטרים באופן בוטה, בקללות וגידופים.

מעצר מנהלי נריה זארוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד