ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צפו בתיעוד

נתניהו בכיפת ברזל: "אנחנו יכולים להגיע לכל אחד, אפילו במיטתו"

זמן קצר לאחר הפסקת האש בין ישראל לעזה, הגיע ראש הממשלה נתניהו לסיור ביטחוני בסוללת כיפת ברזל • צפו בתיעוד

נתניהו בכיפת ברזל: "אנחנו יכולים להגיע לכל אחד, אפילו במיטתו"
נתניהו בסיור בכיפת ברזל צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ

שעות ספורות לאחר תום מבצע "חגורה שחורה", ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים סיור ביטחוני במרכז ניהול יירוטים ובסוללת כיפת ברזל.

נתניהו קיבל סקירה על פעילות מערך ההגנה האווירית בימים האחרונים, ממפקד מערך ההגנ"א תא"ל רן כוכב, ושוחח עם לוחמים וטכנאים ממערך ההגנה האווירית בסוללת כיפת ברזל.

"אני רוצה לברך את הלוחמים והלוחמות ואת המפקדים והמפקדות, על ההישג היוצא מן הכלל של מערכת ההגנה שלנו שפעלה היטב, יחד עם האזרחים שנשמעו להוראות פיקוד העורף" אמר נתניהו. "הצלחנו למנוע פגיעות כלשהן עד לרגע זה".

ראש הממשלה הוסיף "אנחנו לקראת סיום המבצע, אני יכול קודם כל לשבח את צה"ל ואת השב"כ על הישג אדיר ולהודות לחבריי לקבינט על ההחלטה האחראית והנועזת לעשות את המבצע הזה".

בדבריו אמר "מטרות המבצע הושגו כבר עכשיו במלואן. מטרת המבצע הייתה לעשות סיכול ממוקד של מפקד הג'יהאד האיסלמי ברצועת עזה. הוא חוסל, ויחד איתו חוסלו עשרות מחבלים וגם עשרות מטרות תשתית חשובות של הג'יהאד האיסלמי".

לסיום אמר "האויבים שלנו קיבלו את המסר - אנחנו יכולים להגיע לכל אחד. אנחנו יכולים להגיע לכל אחד, אפילו במיטתו. אני מקווה שהלקח הזה נלמד. אני סומך על כוחותינו שנמשיך להשתפר ולעשות כל מה שדרוש כדי להבטיח את ביטחון ישראל. כל הכבוד לכם ותודה רבה לכם"

 

חגורה שחורה כיפת ברזל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד