ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"אין פה אנטישמיות"

הרב עמאר למנהיגי הדתות: "אין מי שיכול לברוח מהקב"ה"

הראש"ל הגרש"מ עמאר הוזמן ע"י נשיא אזרביג'אן לטקס מיוחד בו השתתפו מאות ראשי דתות מהעולם כולו • עם כניסתו של הרב הראשי לטקס, עמדו ראשי הדתות וקיבלוהו בכבוד הראוי • הגרש"מ עמאר: "המדינה כאן היא דוגמא למופת לרבים"

הרב עמאר למנהיגי הדתות: "אין מי שיכול לברוח מהקב"ה"
הרב עמאר באירוע צילום: דבורה ברנע

מרגש: הראש"ל הגרש"מ עמאר הוזמן ע"י נשיא אזרביג'אן לטקס מיוחד בו השתתפו מאות ראשי דתות מהעולם כולו.

בטקס שנערך בהשתתפות נשיא אזרביג'אן הוזמן הראש"ל לשאת דברים ולהציג את דת היהדות כולה. עם כניסתו של הרב הראשי לטקס, עמדו ראשי הדתות וקיבלוהו בכבוד הראוי.

בדבריו נשא הראשון לציון דברים נרגשים וחיזק את נשיא אזרביג'אן על עמידתו למען הקהילות היהודיות הן בהקמת בית הכנסת הישן ובית ספר.

בדבריו פתח ואמר: "התאספנו כדי להרבות שלום בעולם. והמדינה כאן היא דוגמא למופת לרבים. כאן מעולם לא נשמעו אנטישמיות ומלחמה, כאן נשמעו קולות של שלום, קולות של קירוב לבבות". אמר הראש"ל וסיפר.

"לפני קרוב לעשר שנים בקרתי כאן לראשונה יחד עם הנשיא הנכבד, הוא נתן שטח גדול להקים בית ספר לקהילה היהודית באזרביג'אן ראיתי כל מחשבתו להיטיב ולעשות טוב בין הבריות".

בדבריו הוסיף הגרש"מ וציין את הנהגת הקב"ה בעולם, לה כולנו כפופים. "נמצאים כאן ראשי דתות שונות אבל כולנו תחת השם יתברך כפופים ונכנעים לדבר ה'.

"העיניים שלנו, המחשבות שלנו הכל לפני הקב"ה והוא מסתכל הוא מביט בנו. הוא יושב מעל כל העולמות, ההנהגה שלו עד אפסי ארץ. אין מי שיכול לברוח מפניו ולהסתתר מפניו הוא האלוקים הוא מנהיג את העולם". סיים הראשון לציון את דברים הנרגשים שגרמו לקידוש שם שמיים בעולם כולו.

הרב עמאר מפגש מנהיגי דתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד