ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"התנצלת בפני הערבים"

אחרי שנתניהו פנה אליו בסרטון, ליברמן משיב

חילופי האשמות הערב בין נתניהו לליברמן. לאחר שהראשון פנה לאחרון בשאלה האם הוא שולל ממשלת מיעוט בתמיכת הח"כים הערבים, ליברמן השיב לו בדף הפייסבוק שלו והאישום אותו בעצמו בניהול יחסים קרובים עם אותם ערבים

אחרי שנתניהו פנה אליו בסרטון, ליברמן משיב
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

אחרי שנתניהו פנה אליו בסרטון וידאו וקרא לו, "איווט, מספיק עם המשחקים המסוכנים האלה", יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לדבריו של רה"מ בנימין נתניהו בדף הפייסבוק שלו וכתב, "אדוני ראש הממשלה לפני שאתה דורש ממני התחייבויות, תתחייב אתה לעם ישראל שלא תיקח את מדינת ישראל למערכת בחירות שלישית תוך שנה בשום מקרה".

בנוסף כתב ליברמן, "חוץ מזה לאורך השנים אתה זה שניהל יחסים קרובים עם אחמד טיבי, כולל הסכם וואי פלנטשיין. אתה זה שלאחר הבחירות באפריל 2019 ניסה להקים ממשלה עם אבי גבאי תוך שת"פ הדוק עם הרשימה המשותפת, והאיש הכי מקורב אליך, נתן אשל, פרסם שני מאמרים בזכות שיתוף הפעולה עם אותם ערבים שבפניהם התנצלת לאחר בחירות 2015".

"אני בהחלט מאמין שאין שום סיבה ללכת לבחירות. אפשר להקים ממשלת אחדות לאומית. אבל לפני הפגישה שלי עם אביגדור ליברמן, אני רוצה לשאול אותו שאלה פשוטה ולקבל תשובה ברורה", אמר נתניהו בסרטון וידאו שהעלה לרשתות החברתיות.

"איווט, האם אתה וסיעתך תצביעו נגד הקמת ממשלה שנשענת על תמיכתכם או הימנעותם של חברי הכנסת מהרשימה הערבית המשותפת, שאתה הגדרת אותם כ'גיס חמישי'. אני רוצה לדעת את האמת. אתה באמת מוכן לסכן את ביטחון ישראל ולהקים ממשלה שנשענת על אחמד טיבי ואיימן עודה?".

לסיום אומר נתניהו לליברמן, "מספיק עם המשחקים המסוכנים האלה. תן לי תשובה ברורה - כן, או לא?".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד