ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

גוגל מחפשת: אדם נוסף לנבחרת הדודלרים

גוגל פרסמה מודעת דרושים לפיה היא מעוניינת לצרף אדם נוסף לנבחרת המעצבים האחראית על הסמלים הגרפיים המתחלפים בעמוד הבית שלה - "הבמה הטובה בעולם" למעצבים גרפיים

  • כ"ג ניסן התשע"ב
גוגל מחפשת: אדם נוסף לנבחרת הדודלרים

אחד מהמוצרים הפופולאריים ביותר של גוגל במשך שנות קיומה הוא הדודל - הציורים, האנימציות והמשחקים האינטראקטיביים המחליפים את לוגו החברה בימים נבחרים. הדודלים נולדו כאשר מייסדי החברה, סרגיי ברין ולארי פייג', ציירו איש מאחורי הלוגו בשנת 1998, המשיך עם מעצבים פרילאנסרים שיצרו דודלים משלהם ובשנת 2000 שכרה גוגל את דניס הוואנג להיות מנהל יחידת הדודל. כיום מונה הצוות חמישה עובדים, תחת הנהלתה של מריסה מאייר.

עתה מחפשת גוגל אדם נוסף לנבחרת הדודלרים, באמצעות מודעת דרושים שפורסמה באתרה. החברה מצפה מהדודלר החדש "לצייר, לעצב ולהנפיש את הדודלים הפומביים, להעלות רעיונות יצירתיים מצוינים בתוך מגבלות הלוגו באופן תדיר, לנהל פרויקטים משותפים מורכבים - משלב הרעיון ועד ההוצאה לפועל בסביבה מהירה ולעצב הדמיות דיגיטליות ומסורתיות במגוון רחב של סגנונות אמנותיים בתשומת לב רבה לפרטים". לצורך כך מצפה החברה מהמועמדים להיות בעלי תואר ראשון באמנות ו/או 4 שנות ניסיון, ומבטיחה להם כי מדובר בבמה הטובה בעולם להצגת יכולותיהם ויצירתיותם.

ולמי שלא גר בסביבת מאונטיין-וויו, בה ממוקמת המשרה, נזכיר כי לעתים קרובות מקיימת החברה שיתופי פעולה במסגרתם יכולים מעצבים עצמאיים ואף ילדים לשלוח לה דודלים לאירועים שונים.
גוגל עיצוב גרפיקה לוגו דף בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד