ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
על רקע המצב הרגיש

תחנת קול ברמה תפעיל 'גל שקט' במהלך השבת

על רקע המצב הרגיש: התחנה החרדית 'קול ברמה' תפעיל 'גל שקט' במהלך השבת

תחנת קול ברמה תפעיל 'גל שקט' במהלך השבת
אולפן. אילוסטרציה צילום: pixabay

תכנית 'חגורה שחורה' הגיעה לסיומה באופן רשמי אתמול (חמישי) בשעות הבוקר המוקדמות, עם הכרזת הפסקת האש. אלא שלמרות ההכרזה על הפסקת אש, בפועל שוגרו מספר מטחים במהלך יום האתמול ובסך הכל נרשמו שש הפרות.

לאור המצב הביטחוני הרגיש ולאור האפשרות שתהיינה התפתחויות ביטחוניות במהלך השבת, בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה' הוחלט להפעיל 'גל שקט' בכל אזורי הארץ.

'הגל השקט' יופעל בתדרים הבאים:

92.1 

104.3

105.7

107.6

* במקרה של התראת צבע אדום תשמע פריצה לשידור.

---

להלן רשימת הפרות השקט שאירעו אתמול:

6:12 - צבע אדום בחוף אשקלון

6:59 - צבע אדום בחוף אשקלון

7:20 - צבע אדום בחוף אשקלון

10:55- צבע אדום בנתיבות

17:24- צבע אדום בשער הנגב ובשדות נגב

22:03- צבע אדום בשדרות

---

בתוך כך, בשל המשך שיגורי הרקטות מעזה לישראל, הודיע פורום ראשי רשויות עוטף עזה, שהיום (שישי) לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך בחמשת רשויות העוטף. "אנו עומדים בקשר עם צה"ל ובוחנים את ההתפתחויות. כרגע אין שינוי בשאר הנחיות ההתגוננות. ההחלטה התקבלה מתוך דאגה לתלמידים ולצוותים החינוכיים" נמסר מהרשויות אשכול, שדות נגב, שער הנגב, שדרות וחוף אשקלון.

גם עיריית אשקלון קיבלה החלטה דומה. "בשל הירי המתמשך לעבר שדרות ויישובי עוטף עזה והחשש משיגורים לעבר העיר, הוחלט על ידי ראש העיר, תומר גלאם, לבטל את קיום הלימודים מחר".

לאחר חצות ליל, הודיעה גם עיריית נתיבות כי בתום הערכת מצב מורחבת בהשתתפות גורמי צבא, משטרה, וועד הורים, עירייה ולאור המשך הירי לכיוון עוטף עזה הוחלט לבטל את ההנחיה הקודמת ולא לקיים לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר נתיבות.

הלילה כשעה לאחר חצות, החל צה"ל לתקוף יעדים ברצועת עזה, בתגובה להמשך שיגור הרקטות. בשעה 2:45 הודיע צה''ל על סיים תקיפה של יעדי טרור של הג'יהאד האיסלמי ברצועת עזה, כאשר מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו שורת יעדי טרור.

בין היעדים שהותקפו, מתחם צבאי ששימש בין היתר כאתר לייצור רכיבים המשמשים לייצור רקטות. כמו כן, הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור בה מספר משרדי מפקדים של ג'יהאד האיסלאמי.

"צה"ל רואה בחומרה רבה את הפרת הפסקת האש ושיגור הרקטות לעבר ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול, ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל", נמסר.

גל שקט קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד