י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לפיד שוב שיקר והותקף > "פייק ניוז"

מצב חירום? זעם על נתניהו - גנץ תוקף: "שלטונך יסתיים בקרוב"

בכניסתו לבית הנשיא הערב, יו"ר 'כחול לבן' מגיב לשיחות החירום שניהל נתניהו בעיצומה של השבת ואמר, "נתניהו, ראיתי שהשתמשת במונח 'מצב חירום' בגלל שיש סיכוי ששלטונך יסתיים בקרוב" | בליכוד זועמים על יאיר לפיד שצייץ ציטוט שקרי מדברים שאמר נתניהו בשיחות עם שריו

מצב חירום? זעם על נתניהו - גנץ תוקף: "שלטונך יסתיים בקרוב"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעקבות שיחות החירום שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיצומה של השבת, המערכת הפוליטית זועמת על ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר בליכוד תוקפים את יאיר לפיד שפרסם ציטוט לא נכון שכביכול אמר נתניהו.

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הגיב לתוכן דבריו של ראש הממשלה בשיחות שקיים בעיצומה של השבת ואמר, "נתניהו, ראיתי שהשתמשת במונח 'מצב חירום' בגלל שיש סיכוי ששלטונך יסתיים בקרוב. אז לא - מצב חירום זה מאות טילים על אזרחי מדינת ישראל", את הדברים כתב גנץ הערב בדף הפייסבוק בדרך לפגישתו עם הנשיא ראובן ריבלין - ארבעה ימים לפני שייאלץ להחזיר לו את המנדט באם לא יצליח להציג ממשלה כלשהי.

"נתניהו", הוסיף גנץ לעמדת התקשורת בכניסה, "תפנים: אני אעשה הכל כדי למנוע ממך לגרור את אזרחי ישראל למערכת בחירות בפעם השלישית. אמרתי זאת לאורך כל הדרך ואני קורא לך שוב היום: בוא למו"מ ישיר בלי בלוק החסינות, בלי טריקים ובלי ספינים. מה שעבד לך במשך 10 שנים לא יעבוד יותר".

בתוך כך, בליכוד תקפו את חבר הכנסת יאיר לפיד שהגיב לדברי נתניהו ופרסם לינק לאתר 'ווינט' בו צוטט נתניהו באומרו, "גנץ יקים ממשלת מיעוט, להבעיר הכל", כשבליכוד יצאו בהבהרה כי הדברים לא נאמרו על ידי ראש הממשלה וכי הם "פייק ניוז".

השרה מירי רגב שהיתה חלק מאותן שיחות, הגיבה לדברי לפיד, "חייבת להבהיר לך, לפיד: הייתי על הקו בשיחה עם ראש הממשלה, הוא לא אמר "להבעיר את הכל". למרבה הצער, לפייק ניוז שלך אנחנו כבר רגילים", יצוין כי רגב אמרה בעבר בראיונות כי הינה שומרת שבת.

גם חבר הכנסת ניר ברקת הגיב ללפיד בציוץ בטוויטר, "לא נכון יאיר, הייתי על השיחה. המילה 'להבעיר את הכל' לא נאמרה. השיחה היתה על החשש הכבד שאתה ושותפיך בכחול לבן מתכוונים להקים ממשלת מיעוט הנשענת על תומכי טרור. עם יד על הלב, גם אתה יודע שזה מסוכן למדינה".

בני גנץ בנימין נתניהו יאיר לפיד ניר ברקת מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד