י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
החל קמפיין הבחירות

נתניהו תוקף ופונה ליעלון ולאשכנזי "יצאתם מדעתכם?" - לפיד: "תגיד לליצמן" • צפו

נתניהו ממשיך במאמציו לסכל את ממשלת המיעוט שעלולה לקום במהלך השבוע ופונה בסרטון למנהיגי 'כחול לבן' הרמטכ"לים לשעבר בוגי יעלון וגבי אשכנזי: "יצאתם מדעתכם?, יש זמן לעצור את הטירוף הזה. התעשתו" • לפיד: "תגיד לליצמן וסמוטריץ שטובת המדינה קודמת" • צפו

נתניהו תוקף ופונה ליעלון ולאשכנזי "יצאתם מדעתכם?" - לפיד: "תגיד לליצמן" • צפו
בוגי יעלון וגבי אשכנזי/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

החל קמפיין הבחירות: ארבעה ימים לפני החזרת המנדט של בני גנץ ו'כחול לבן' להרכבת הממשלה - ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא בסרטון בחירות ותוקף את 'כחול לבן' על האפשרות כי יקימו ממשלת אחדות ופונה פומבית לבוגי יעלון וגבי אשכנזי כדי שיבלמו את המהלך.

"יש פה טלפון אדום. ערב-ערב הוא מצלצל. אומרים לי: ראש הממשלה, צריך לתקוף כאן. צריך לתקוף שם. ומה אני אגיד, רק רגע, אני צריך לבדוק עם איימן עודה? אני צריך לבדוק עם אחמד טיבי? מישהו מעלה על הדעת דבר כזה שלא היה בתולדות ישראל, דבר שיפקיר את ביטחון ישראל, דבר שיהווה סיכון קיומי ומיידי למדינת ישראל וסטירת לחי לדמוקרטיה הישראלית, בפרצופם של אזרחים שנתנו את כולם לכחול לבן", אומר נתניהו בסרטון.

לדבריו, "הם היו נותנים לו חמישה מנדטים אם הוא היה אומר דבר כזה, גם זה לא", כשהוא מוסיף וקורא לגבי אשכנזי ולבוגי יעלון "אתם הייתם במדים. אתם הייתם רמטכ"לים. דברו עם בני גנץ שגם הוא היה רמטכ"ל ותזכירו לו שאלה שאתם רוצים שיהיו שותפים שלכם, שהממשלה שלכם תהיה תלויה בהם, הם רצו להעמיד אתכם - כמו את שאר חיילי צה"ל - לדין כפושעי מלחמה".

"יצאתם מדעתכם?" הוא תוהה בפני יעלון ואשכנזי, "יש זמן לעצור את הטירוף הזה. דברו איתו, התעשתו, ולכו לאותה ממשלת אחדות שהעם מצפה שנלך אליה ביחד". כאשר בנוסף לכך פרסם הערב סרטון ברוסית, בו טען כי ליברמן פועל להקמת ממשלה עם תומכי הטרור אחמד טיבי ואיימן עודה.

אל המתקפה הצטרף גם טופז לוק, יועץ הניו מדיה של נתניהו, שכתב בטוויטר: "בזמן שראש הממשלה, מערכת הביטחון וחיילי צה"ל נלחמים בטרור, רמטכ"לים לשעבר עושים הכל בשביל להקים ממשלה עם תומכי טרור. ביזיון".

ח"כ יאיר לפיד הגיב לנתניהו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ביבי כל מה שאתה צריך זה להגיד לליצמן וסמוטריץ שטובת המדינה קודמת, להפרד מהם יפה ולבוא למו"מ ישיר עם כחול לבן. כל עוד אתה לא מוכן לעשות את זה, כל ההיסטריה שלך היא צביעות של אדם שמפחד לאבד את הכסא".

השר סמוטריץ' הגיב ללפיד וכתב, "אז יאיר לפיד מעדיף את אחמד טיבי על פני ליצמן ואת עופר כסיף על פני סמוטריץ'. ממשלה עם תומכי טרור ומתנגדי הציונות על פני ממשלה עם האחים שלו בציונות הדתית ובציבור החרדי. אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה".

בתוך כך, חברי הכנסת של 'הליכוד' הוזמנו למה שמכונה 'כינוס חירום' שיתקיים מחר בשעה 18:00 בגני התערוכה בראשות היו"ר בנימין נתניהו.

קודם לכן בשעה 11:45, חברי גוש הימין יתכנסו בלשכת ראש הממשלה.

בנימין נתניהו בוגי יעלון גבי אשכנזי יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד