כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

טיסת אל על מלונדון בוטלה וכ-200 נוסעים נפגעו

מנכ"ל מאן נכסים: "התנהלות חברת אל על היתה מתחת לכל בקורת" • אל על: איננו מתפשרים על נושא הבטיחות

  • כ"ד ניסן התשע"ב
טיסת אל על מלונדון בוטלה וכ-200 נוסעים נפגעו

"התנהלות חברת אל על היתה מתחת לכל בקורת. לא ידענו מה קורה איתנו. אני טס שנים רבות ואף פעם לא נתקלתי ביחס מחפיר כל כך מצד חברת תעופה לנוסעיה" - כך אמר היום (א') ל-TheMarker מנכ"ל חברת מאן נכסים, ג'קי מוקמל, שיחד עם קרוב ל-200 מנוסעי החברה הופתעו לגלות הלילה, כי טיסתם מלוטון, לונדון לנתב"ג בוטלה ברגע האחרון.

"הטיסה היתה מתוכננת להמריא במוצאי שבת, בשעה 23.55 משדה התעופה של לוטון לונדון. הגענו לשדה, עברו את תהליך הבדיקה הביטחונית וקיבלנו כרטיסי עלייה למטוס. זמן קצר לפני שהטיסה היתה צריכה להמריא, יצא אלינו איש שרות מקומי והודיע לנו כי הטיסה מבוטלת. לא נמסר לנו שום הסבר. במקום התחוללה מהומה. היו משפחות עם ילדים קטנים. זה היה נורא", המשיך ותיאר מוקמל.

לדבריו, "רק סמוך לשעה 03.00 אחר חצות נאמר לנוסעים כי לוקחים אותנו לבית מלון. אך גם בשלב זה, אף אחד לא ידע לומר לנו, מתי ואיך נמריא. נאלצנו לרדוף אחרי נציגה של חברת התעופה, שלפתע הגיע למקום, אך גם היא לא ידעה למסור לנו מידע. רק הבוקר, קיבלנו הודעה, כי נערך לעזוב את בית המלון על מנת שנהיה מוכנים להמראה של טיסה אחרת שתמריא רק בצהריים".

מחברת אל על נמסר היום (א') בתגובה, כי "עקב תקלה שנתגלתה במטוס שהיה מיועד להמריא משנון ללוטון ולנתב"ג, לא התאפשרה המראתו של המטוס במועד משנון. 2 דיילות קרקע שהיו באולם היציאה יחד עם הנוסעים, עדכנו אותם על מהות התקלה. לא ניתן היה למסור את מועד ההמראה החדש, עד לקבלת המידע על תיקון התקלה.

מנהלת תחנת אל על בהית'רו הגיעה ללוטון וליוותה אישית את הנוסעים שפוזרו ע"י אל על לבית מלון. מועד היציאה נקבע לאחר תיקון התקלה, בשעת לילה מאוחרת, כשהנוסעים כבר ישנו בחדרים ונמסר להם בעת הגעתם לסעוד את ארוחת הבוקר. אל על מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים, אולם בטיחות הטיסה היא ערך עליון ואל על אינה מתפשרת בנושא, קלה כחמורה. המטוס ימריא בשעות הקרובות בחזרה לארץ".
אל על מטוס טיסה בוטלה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד