י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אסון בצבעי כחול לבן

סגן השר מזכיר את דברי איימן עודה: "יש רוצחים בכנסת"

גם סגן שר הביטחון מצטרף לניסיונות למנוע ממשלת מיעוט בתמיכת הח"כים הערבים ומזכיר לשרי הביטחון שלעבר את אמירתו של איימן עודה לפני כשלוש שנים בערוץ 12: "יש רוצחים בכנסת" כשהסביר כי כוונתו לח"כים שהיו בעבר בתפקידים בטחוניים | "האם בשם תאוות השלטון הכל כשר עבורכם?", תוהה דיכטר

סגן השר מזכיר את דברי איימן עודה: "יש רוצחים בכנסת"
אבי דיכטר בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שר הביטחון חבר הכנסת אבי דיכטר מ'הליכוד' מי ששימש בעברו כראש השב"כ וכשר לביטחון פנים, פונה בפוסט שהעלה לפייסבוק לשני שרי הביטחון לשעבר איווט ליברמן ועמיר פרץ, שלא יתנו ידם לממשלת מיעוט בתמיכת הח"כים הערבים.

וכך כותב סגן השר דיכטר בפייסבוק:

"רוצחים, יש רוצחים בכנסת", זעק יו"ר הרשימה הערבית איימן עודה בכנסת בראיון בערוץ 12. מי הם? שאל אותו המראיין. ואז המיועד להיות השותף של כחול לבן בממשלת המיעוט שבכוונתם להקים השבוע, השיב בביטחון השמור רק לעוכרי ישראל: "אבי דיכטר שכראש שב"כ רצח את שייח' יאסין" (רב מחבלים שאחראי לרצח מאות ישראלים!).

אם גנץ ואשכנזי היו אז חברי כנסת, הכינוי רוצחים היה מתייחס גם אליהם שכן שניהם היו רמטכ"לים שעסקו כמוני ועימי בסיכול טרוריסטים רוצחים.
החל מיום חמישי הקרוב, עוכרי ישראל דוגמת איימן עודה ונוספים, עלולים להיות המשענת שעליה ממשלת המיעוט של גנץ תוביל את מדינתנו. שגריר הרשות הפלסטינית בכנסת ישראל אחמד טיבי ולצידו שותפיו של מי שהיה איש החזבאללה בכנסת עזמי בשארה, אלה יהיו המשענות שלך רב אלוף (מיל.) בני גנץ ! עם אלה אתה רוצה למשוך את מדינת הלאום של העם היהודי. למשוך לאן, אלוהים ישמור!

המילה בושה הינה חלשה מכדי לתאר את האסון בצבעי כחול לבן שאתם בונים לנו. האם בשם תאוות השלטון הכל כשר עבורכם?

אני קורא לך אביגדור ליברמן ולך עמיר פרץ, שניכם שרי ביטחון לשעבר, עצרו את הטירוף הזה! הבהירו לגנץ שממשלת מיעוט עם חברי הכנסת מהרשימה הערבית, היא בכלל לא אופציה. כשממשלת המיעוט המטורפת הזו תסיט אותנו מהמסילה הלאומית, לא תוכלו אתה עמיר ואתה איווט לומר לא ידענו. עצרו את רכבת ההרים הזו רגע לפני שתצא לדרכה. אל תתנו לזה לקרות. בלעדיכם גנץ יבין שאין ברירה אלא להקים את ממשלת האחדות, לתפארת מדינת ישראל.

אבי דיכטר איימן עודה עמיר פרץ אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד