י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא נותר אלא להפיק לקחים

הדובר: "התרענו, צעקנו והזהרנו בכל דרך אפשרית"

מצביעי הימין זה בשבילכם. דובר מטה ההסברה של 'הליכוד' קורא לכם לחשבון נפש נוקב והפקת לקחים לבחירות הבאות והוא מונה אותם אחד לאחד כשהוא מגובה בעובדות - מפני מה הוזהרתם ומה קרה במבחן התוצאה

הדובר: "התרענו, צעקנו והזהרנו בכל דרך אפשרית"
ארז תדמור צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"התרענו, צעקנו והזהרנו בכל דרך אפשרית. רבים בימין לא רצו להאמין. רבים בימין הורדמו, הושלו והולכו שולל על ידי השמאל והתקשורת", כך כותב דובר מטה ההסברה של 'הליכוד' ארז תדמור, שגם מוצב במקום ה-40 ברשימה לכנסת.

בעקבות הדיווחים ביממה האחרונה על אפשרות שבני גנץ ירכיב ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, מזכיר דובר מטה ההסברה של מפלגת השלטון כי לאורך מערכת הבחירות האחרונה ראש הממשלה בנימין נתניהו התריע בדיוק מפני תסריט כזה אבל התקשורת עשתה עבודה טובה והטמיעה את התהייה בלב האזרחים כי "ממשלה שמתבססת על ליברמן והערבים? לא יכול להיות".

"אז עכשיו כשעומדת לקום ממשלת חרפה שבויה על ידי אחמד טיבי ואיימן עודה לא נותר אלא להפיק לקחים", כותב תדמור.

הנה שלושה ראשונים:

1. כשאתם רואים מפלגה שהדבר היחיד שמדביק את חלקיה השונים הוא אופורטוניזם ושנאה, קחו בחשבון שלא יהיו לה שום קווים אדומים מבחינה ערכית. שום דבר טוב לא יכול לצאת משני כוחות שליליים.

2. ככל שהתקשורת אחידה יותר בהצגה של אזהרה או הערכה פוליטית כהזויה/בלתי מתקבלת על הדעת/ספין בחירות, כך עולה הסבירות להתממשותה. זוכרים את הלעג והדאחקות שהריצו באולפנים כשנתניהו הזהיר שליברמן הוא חלק מגוש השמאל? יופי. הדאחקות האלו הם בדיוק הטכניקה שבה עבדו על כולנו בעיניים והרדימו מאות אלפי אנשי ימין.

3. ככל שפוליטיקאי או מפלגה מתהדרים ומנפנפים בערכיותם ובטוהר כפיהם, כך עולה הסבירות שמדובר בנוכלים ובציניקנים מוחלטים. ע"ע יועז הנדל, צבי האוזר, בוגי יעלון ויאיר לפיד.

"שיהיה לכולנו בהצלחה...", מסיים הדובר ואולי הח"כ לעתיד.

ארז תדמור מטה ההסברה תנועת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד