י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"התביעה חושפת קונספירציה מזעזעת"

ישראל תובעת את הארגון האמריקאי על מעל 2,000 שריפות

תביעת תקדימית חושפת את הקשר בין ארגונים המתחזים למגייסי כספים למען זכויות אדם בארה"ב, בראשם ה-BDS לבין מספר ארגוני טרור ובניהם הג'יהאד האסלאמי והחמאס • יו"ר קק"ל: "לא ייתכן שארגוני הטרור ימשיכו לפעול מבלי לתת את הדין. עליהם לשלם על מעשיהם הנפשעים נגד מדינת ישראל"  

ישראל תובעת את הארגון האמריקאי על מעל 2,000 שריפות
כיבוי שריפות בעוטף עזה צילום: יהודה פרץ, מערך הסברה קק"ל

קק"ל בשיתוף תושבי עוטף עזה, הגישה תביעה תקדימית בבית המשפט הפדרלי בוושינגטון, ארה"ב, נגד הארגון "Education for a Just Peace In the Middle East" בגין קשירת קשר למתן סיוע כספי ואחר לארגוני טרור הפועלים בעזה. על פי התביעה, הארגון אשר מגייס כספים בארה"ב תחת קמפיין ה- USCPR (U.S. Campaign for Palestinian Rights), משמש צינור להעברת כספי תרומות לארגוני הטרור, ביניהם החמאס, הג'יהאד האיסלמי והחזית העממית לשחרור פלסטין, זאת באמצעות ארגון ה- BDS, ולמעשה מסייע ומממן ארגוני טרור האחראים לשיגור העפיפונים שהסבו נזק משמעותי למדינת ישראל, לתושבי עוטף עזה, לטבע ולסביבה לרבות יערות קק"ל.

במהלך טרור העפיפונים שפקד את ישראל הוצתו למעלה מ-2,155 שריפות אשר הסבו נזקים משמעותיים לתושבי עוטף עזה וכן החריבו כ-35,398 דונם של שטחים פתוחים הכוללים יערות, שטחי חקלאות, שמורות טבע ופגעו פגיעה חמורה בבעלי חיים באזור.

יו"ר ק'רן ק'יימת ל'ישראל, דניאל עטר שיזם את התביעה אמר: "בתביעה זו הצלחנו לחשוף את הקשר בין ארגונים המתחזים למגייסי כספים למען זכויות אדם, בראשם ה-BDS, לבין מספר ארגוני טרור ובניהם הג'יהאד האיסלמי והחמאס. מועד הגשת התביעה נקבע מבעוד מועד, אבל חשיבותה מקבלת משנה תוקף בימים אלו בהם אזרחי מדינת ישראל מצויים תחת התקפות בלתי פוסקות של ארגוני הטרור בעזה. לא ייתכן שארגוני הטרור ימשיכו לפעול מבלי לתת את הדין ולשלם על מעשיהם הנפשעים לא רק נגד אזרחי מדינת ישראל, אלא גם נגד הטבע והסביבה שנפגעו קשות מהטרור הסביבתי הנפשע הזה. במהלך טרור העפיפונים שאירע בשנה שעברה הוכח פעם נוספת שאין לפעיליהם צלם אנוש, לא רק כלפי בני אדם אלא גם כלפי החיות ומשאבי הטבע".

עו"ד יפעה סגל מהפורום המשפטי הבינלאומי, אשר משמשת כיועצת חיצונית לעניין ועובדת עם משרד עורכי הדין המלווה, מסרה: "התביעה התקדימית חושפת קונספירציה מזעזעת ומרובת מורכבויות, הנועדה לעשות מניפולציה על הציבור ולהסתיר פעילות בלתי חוקית של ארגוני טרור עולמיים מאחורי פעילות אזרחית לגיטימית לכאורה." היא מוסיפה: "לציבור ולמקבלי ההחלטות ברחבי העולם יש הזכות לאמת וחשוב שיהיו מודעים לזהותם האמיתית ולמטרותיהם של ארגוני הטרור המוליכים אותנו שולל. זהו צו השעה לחשוף לאור השמש את הניצול הציני של הזירות האזרחיות ושל הכלים הדמוקרטיים לטובת פעילות טרור".

קרן קיימת לישראל דני עטר תביעה משפטית BDS ארגון חמאס הג'יהאד האסלאמי טרור העפיפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד