י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"סיכוי קלוש"

סמוטריץ' נגד קמפיין הגעוואלד של נתניהו

ח"כ בצלאל סמוטריץ' על קמפיין הגעוואלד של נתניהו: "הסיכוי אפסי שזה יקרה" • וגם: מדוע הח"כים החרדים לא יבואו לכינוס של הליכוד הערב למרות שהוזמנו?

סמוטריץ' נגד קמפיין הגעוואלד של נתניהו
בנימין נתניהו/בצלאל סמוטריץ' צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו האיץ החל מאמש את הקמפיין שלו כנגד האפשרות להקמת ממשלת מיעוט בראשות יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ - סמוטריץ׳ מסרב להתרגש וטוען כי מדובר בהיסטריה.

בציוץ ברשת הטוויטר כתב השר בצלאל סמוטריץ׳, כי הוא "מסרב להצטרף להיסטריה מהקמת משלת מיעוט שנשענת על תומכי טרור". סמוטריץ' העריך כי "הסיכוי אפסי שזה יקרה (מהרבה סיבות)".

"וגם אם כן", ציין השר סמוטריץ׳, "יהיה לזה אולי מחיר בחודשים הקרובים". לדבריו, "אם גוש הימין ישמור על לכידותו גם באופוזיציה, ממשלה כזו תיפול מהר מאוד והימין ינצח בבחירות בגדול ויחזור לשלטון להרבה שנים".

בתוך כך, בליכוד ממשיכים בקמפיין ומזמינים את הציבור להגיע לכנס שצפוי להתקיים הערב בגני התערוכה בו צפוי להשתתף ראש הממשלה. בליכוד הזמינו את כל חברי בלוק ה-55, כדי לשדר אחדות בבלוק אל מול הניסיון של גנץ.

במפלגות החרדיות התלבטו האם להשתתף בכנס מאחר ונראה כי יש בו ניחות של אירוע ליכודניקי מובהק. לבסוף הוחלט לקיים מחר בכנסת כנס נפרד של כל חברי הגוש, בו ישתתפו גם הסיעות החרדיות.

בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד